تاکید استانداریزد خطاب به مدیران برای سال جدید:

اتمام پروژه های شاخص نیمه تمام و تحقق وعده های دولت

استاندار یزد گفت: یکی از رویکردهای مهم مورد پیگیری فرمانداران و بخشداران در سال 1403، باید اتمام پروژه های شاخص نیمه تمام و تحقق وعده ها باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک مهران فاطمی؛ استاندار یزد با معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل استانداری، مشاورین استاندار، فرمانداران، بخشداران و شهرداران برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با قدردانی از روحیه تلاش شبانه روزی و خدمت رسانی حاضرین در نشست، گفت: «مدیریت» در شرایط محدودیت منابع و امکانات، انتظارات به حق مردم، وجود مطالبات چندین ساله و مشکلات به ارث رسیده از دوره های قبلی، امری دشوار است.

فاطمی در همین راستا ادامه داد: پذیرش مسئولیت در شرایط مذکور، پیگیری امور به صورت جدی و با تمام توان و نیز اهتمام جدی جهت گره گشایی از مسائل و مشکلات موجود و به تبع آن کسب رضایت خداوند و مردم، در خور تقدیر است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرارگیری در آستانه سال جدید و عید نوروز، اظهارکرد: ایام نوروز در حکم ویترینی برای فعالیت های مجموعه مدیریت شهری است لذا فرمانداران و شهرداران برنامه ریزی ویژه ای برای این ایام انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرها و آراستگی فضای عمومی در نوروز، تصریح کرد: در این ایام مسائل مربوط به نوروزگاه ها، برگزاری شب های شهرستان، اجرای آیین های مذهبی و سنتی، تنظیم بازار، حفظ حرمت ماه رمضان و... به طور خاص مورد توجه قرارگیرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گذشت قریب به سه سال از عمر دولت  سیزدهم خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم مورد پیگیری فرمانداران و بخشداران در سال 1403، باید اتمام پروژه های شاخص نیمه تمام و تحقق وعده ها باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه تحول گرایی و تحول آفرینی باید از برجسته ترین ویژگی های مدیران باشد، اظهارکرد: تحول؛ قلب یک سازمان است و با افزایش نبض تحول، مدیریت و پیشبرد امور به طور موثرتر و کارآمدتری صورت می گیرد.

وی تحول را لبّ انتظار خود از مدیران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران با شناخت دقیق «وضع موجود» برنامه های جدید و تحولی برای رسیدن به «وضع مطلوب» را تدوین و در آن مسیر حرکت کنند.

فاطمی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش خطاب به حاضرین در نشست، بر تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزهم تاکید کرد.

وی در پایان با قدردانی از مجموعه فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این دو رویداد بزرگ، یک جهاد بود و برای نظام، تولید امنیت و اقتدار کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات