رئیس ستاد دیه کشور در نشست ملّی خیّرین و توسعه اجتماعی :

اجباری شدن بیمه شخص ثالث دستاورد مهم ستاد دیه کشور است

اسدالله جولایی در نشست ملّی خیرین و توسعه اجتماعی که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، گفت: با پی گیریها و تلاشهای خدمتگزاران مردم در ستاد دیه کشور قانون بیمه شخص ثالث اجباری و اجرا شده است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه 25 آذر ماه ، دومین روز از نشست ملّی خیّرین و توسعه اجتماعی به میزبانی استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم ‌نهاد وزارت کشور، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، قائم مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت ، معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری ، امام جمعه موقت یزد ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و جمعی از مسئولان کشور و استان در سالن اجتماعات خیام هتل صفاییه یزد برگزار شد.
رئیس ستاد دیه کشور در این نشست با بیان اینکه خیّرین با خدا معامله کرده اند و خداوند سرمایه و انفاق آنها را تضمین می کند، گفت: کار ستاد دیه مبنای خدایی  و انسان دوستانه دارد.
اسدالله جولایی ادامه داد: بسیاری از کسانی که در زندانهای کشور حضور دارند، ناخواسته در این موقعیت قرار گرفته اند  و این ناشی از فقر فرهنگی و عدم آموزش صحیح در کشور است.
وی افزود: ستاد دیه کشور اصلاح قانون، اجرای قانون، آموزش و تقدم پیشگیری بر درمان را در دستور کار خود قرار داده است و با تلاش ستاد دیه کشور قانون اجباری شدن بیمۀ شخص ثالث در مجلس شورای اسلامی تصویب، به تأیید شورای نگهبان رسیده و اجرائی شده است.
جولایی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد دیه کشور در سال گذشته برای آزادی هشت هزار و 565 نفر باید مبلغ 722 میلیارد تومان پرداخت می کرد که از این مبلغ 278 میلیارد تومان از سوی اولیای دم بخشیده شد.
گفتنی است نشست ملی خیّرین و توسعه اجتماعی با میزبانی استان یزد به مدت دو روز با اولویت دست‌یابی به راهکارهای تعامل دو جانبه با مشارکت خیّرین در حوزۀ مدیریت آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات