معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار يزد تأكيد كرد :

اجراي برنامه هاي توسعه اي استان با حفظ منابع طبيعي

معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار يزد گفت : اجراي برنامه هاي توسعه اي در استان يزد با حفظ منابع طبيعي و محيط زيست بوده و تشكيل اتاقهاي فكر و هم انديشي با محوريت حفظ منابع طبيعي، توسعه پايدار را در استان تثبيت خواهد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست اتاق فكر منابع طبيعي و آبخيزداري استان با موضوع هم انديشي و برنامه ريزي براي نشست استانداران، دوشنبه شب بيستم بهمن ماه در ساختمان شماره 2 استانداري برگزار شد.
در اين نشست معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار يزد، برگزاري نشست استانداران در استان يزد را در پايان بهمن ماه سالجاري فرصتي براي استان يزد دانست و خواستار برنامه ريزي و نگاه بلند مدت در حوزه منابع طبيعي جهت استفاده بهينه از اين منابع شد.
"محمدرضا بابايي" به پيشنهادات ارائه شده در امضاء تفاهم نامه همكاري استانداريهاي ناحيه رويشي ايران، توراني، خليج فارس و عماني شامل استانهاي البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، زنجان، سيستان و بلوچستان، قم، قزوين، كرمان، هرمزگان و يزد با سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور در زمينه مديريت پايدار منابع طبيعي نيز اشاره كرد.
وي فرهنگ سازي و توسعه فرهنگ حفظ و صيانت از منابع طبيعي، تعامل و همكاري جهت راه اندازي اتاق منابع طبيعي و محيط زيست در سطح ملي و استاني، ارائه پيشنهاد جبران خسارت به عرصه هاي منابع طبيعي بر اثر فعاليتهاي معدني و ارائه پيشنهاد اختصاص رديف اعتباري ويژه آيين نامه تشكيل شوراي هماهنگي توسعه پايدار مناطق كويري و بياباني مصوب هيأت محترم وزيران در تاريخ 23/3/86 را از مهم ترين پيشنهادات ارائه شده در اين تفاهم نامه عنوان كرد.
در ابتداي اين جلسه سيدابوالفضل وكيلي مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد از سفر استانداران يازده استان كشور و رئيس سازمان جنگلها، مراتع و آبخيزداري كشور در سي ام بهمن ماه سالجاري به استان يزد خبر داد و اين را نشان از اهميت جايگاه منابع طبيعي استان در سطح كشور و فرصتي براي استان يزد دانست.
گفتني است در اين نشست از كليپ منابع طبيعي استان يزد با صداي خواننده كشوري سالار عقيلي نيز رونمايي خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات