اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی شهر مهریز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ضمن حضور در شهرستان مهریز و پیگیری طرح های مدیریت بحران، از پروژه در حال اجرای تکمیل جداسازی آب فضای سبز شهر مهریز از آب شرب بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "هادی هادی نسب" در این بازدید گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، خالی شدن منابع آب زیرزمینی، بالا بودن هزینه تولید آب ‌آشامیدنی ‌و مطابق با مصوبات كميته تخصصي سازگاری با کم آبی استان، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی ضمن اشاره به ضرورت حفظ فضای سبز فعلی استان، ‌ادامه داد: در حال حاضر تامین آب شرب مردم بر توسعه فضای سبز ارجحیت دارد و توسعه این فضا باید با کار کارشناسی دقیق صورت گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با تشکر از اقدام شهرداری مهریز، ‌خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود منابع آب، شایسته است شهرداری های استان برای جدا سازی آب فضای سبز خود از آب شرب، برنامه ریزی دقیق و علمی نمایند تا با اجرای این پروژه ها مشکلات آب شرب و بهداشت استان به حداقل برسد.
گفتنی است در این بازدید که شهردار مهریز و معاون مدیرکل مدیریت بحران استان نیز حضور داشتند جزئیاتی از میزان اعتبار، زمان بندی اجرای پروژه و برنامه ریزی برای تعميم اجرای پروژه در تمام شهر مهریز بررسي و ارزيابي شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات