اختصاص 867 شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان یزد

رئیس هیئت بازرسی استان یزد گفت: 867 شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه‌های انتخابیه استان یزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در حاشیه دوره آموزشی امنای موقوفات استان یزد که در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد برگزار شد، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا 4 راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است و بازرسان انتخابات با همکاری هیئت‌های اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شأن مردم شریف و همیشه در صحنه استان یزد برگزار کنند.

رئیس هیئت بازرسی استان یزد، صیانت از آرای مردم و حق‌وحقوق رأی‌دهندگان را از دیگر وظایف شرعی و قانونی عوامل دست‌اندرکار انتخابات نام برد و آن را خط‌قرمز وزارت کشور و دولت دانست.

وی گفت: همدلی و انسجام عوامل برگزاری انتخابات نشانه انقلابی و مردمی‌بودن است.

شاه‌حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام شعب، یک بازرس و به‌ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس فعالیت دارد و در هر شهرستان نیز یک بازرس ویژه داریم که تا قبل از برگزاری انتخابات تمام آنها از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
همچنین در این مراسم که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد، از  برخی فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات