مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري مطرح كرد:

ارائه آموزش‌هاي كاربردي به دهياران در راستاي توسعه اقتصادي و اجتماعي روستاها

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد كارآفريني و اشتغال زايي در روستاها را امري مهم در راستاي بهبود سطح كيفيت زندگي روستائيان دانست و گفت: بايد با همكاري ديگر دستگاه‌ها و ارائه آموزش‌هاي جامع و كاربردي به دهياران در راستاي توسعه اقتصادي و اجتماعي روستاها بكوشيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشستي با حضور «محمود زارع رشكوئيه» مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري و «علي آقا افضلي» مديركل فني و حرفه‌اي استان در رابطه با آموزش دهياران در استانداري يزد برگزار شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از اداره كل فني و حرفه‌اي استان در خصوص همكاري با اين اداره كل جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي دهياران استان، بيان كرد: آموزش دهياران بايستي منجر به پويايي و تحرك‌بخشي در روستاها گردد و بهبود مديريت روستا دستاورد آن باشد.
زارع رشكوئيه همچنين ضمن تأييد پيشنهاد "روستاي فاقد بيكار" از سوي مديركل فني و حرفه‌اي استان، كارآفريني و اشتغال زايي در روستاها را امري مهم در راستاي بهبود سطح كيفيت زندگي روستائيان دانست و افزود: بايد با همكاري ديگر دستگاه‌ها و ارائه آموزش‌هاي جامع و كاربردي به دهياران در راستاي توسعه اقتصادي و اجتماعي روستاها بكوشيم.
گفتني است در اين نشست مقرر گرديد جلسه اي با حضور مسئولاني از ديگر دستگاه‌ها پيرامون همكاري در خصوص آموزش مديران روستاها برگزار شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات