معاون عمرانی استاندار یزد:

ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در بافت تاریخی ‌تسریع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از شهرداری ناحیه تاریخی یزد بر تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در بافت تاریخی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در برنامه بازدیدهای سرزده هفتگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از دستگاه های اجرایی و شهرداری ها‌ی استان، "‌محسن صادقیان" معاون عمرانی استاندار از شهرداری منطقه تاریخی ‌یزد بازدید کرد.
صادقیان در این بازدید سرزده که "‌محمد یارمند" مدیرکل ‌دفتر امور شهری و شوراهای استانداری وی را همراهی می کرد با شهردار و کارکنان این شهرداری دیدار کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدید درخصوص تخلفات ساختمانی و چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه شهرسازی و مشکلات شهرداری در صدور پروانه و راهکارهای رفع این مشکلات تبادل نظر نمود.
وی ضمن تشکر از اقدامات شهرداری منطقه تاریخی یزد به ویژه در بافت تاریخی بر ایجاد هم افزایی بین شهرداری، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی بر تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی تاکید کرد.
صادقیان در پایان سخنان خود تشکیل کمیته زیربنایی شورای راهبری یزد در برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و همچنین پیگیری اقدامات و فعالیت‌ها را ضروری دانست.
"سیدمحمود کشفی پور" شهردار منطقه تاریخی شهر یزد ‌نیز در این نشست درخصوص ناحیه تاریخی، خدمات شهرداری و فعالیت های این شهرداری در بافت تاریخی و محله های قدیمی توضیحاتی ارائه ‌کرد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات