اراده مشترک دولت و بخش خصوصی برای اراده مشترک دولت و بخش خصوصی برای توسعه ابرکوه

استاندار یزد با بیان اینکه در یکی از بهترین موقعیت های زمانی برای توسعه ابرکوه هستیم، افزود : اراده مناسب سرمایه گذاران در کنار اراده دولت برای تامین زیرساخت ها در این منطقه، می‌تواند پازل سرمایه گذاری و توسعه ابرکوه را تکمیل کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان ابرکوه از کارخانه فولاد سرمد بازدید و در نشستی به منظور گفتگو و مذاکره در خصوص طرح های توسعه ای این مجموعه، حضور یافت.
دکتر طالبی در این نشست با اشاره به طرح های توسعه ای فولاد سرمد، عنوان کرد: با توجه به اراده مدیریت این مجموعه، اجرای این طرح ها را ممکن می‌دانیم و استان نیز حمایت های لازم در این خصوص را انجام می‌دهد.
استاندار با اشاره به موقعیت جغرافیایی ممتاز شهرستان ابرکوه در کشور عنوان کرد: امیدواریم با توسعه طرح های حوزه فولاد در این شهرستان شاهد نقش آفرینی ابرکوه در تولید فولاد کشور بوده و بتوانیم از این ظرفیت حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.
 وی در انتها  با بیان اینکه در یکی از بهترین موقعیت های زمانی برای توسعه ابرکوه هستیم، افزود : اراده مناسب سرمایه گذاران در کنار اراده دولت برای تامین زیرساخت ها در این منطقه، می‌تواند پازل سرمایه گذاری و توسعه ابرکوه را تکمیل کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات