نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

اربعین حسینی حرکتی بزرگ در راستای پدافند غیرعامل است/ تقدیر از ستاد اربعین استان

نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن تقدیر از ستاد اربعین استان، ‌گفت: این گردهمایی معنوی حرکتی بزرگ در راستای پدافند غیرعامل است.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه دهم آبان ماه و در سومین روز از هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نشست جانشین و اعضای شورای پدافند غیرعامل با "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان، "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و روسای کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار ضمن تقدیر از ستاد اربعین ‌حسینی استان و دست اندرکاران این گردهمایی بزرگ، بیان کرد: مسئله اربعین و شکل‌گیری این اجتماع معنوی، ‌حرکتی بزرگ در راستای پدافند غیرعامل است.
"آیت الله محمدرضا ناصری" ادامه داد: پیاده‌روی اربعین در ارتباط با خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و متوجه کردن آنها نسبت به اقتدار و وحدت مسلمانان نقش بسیار مهمی دارد و البته تمام این موارد مشروط به این است که ما از این حرکت بزرگ و فرصت بسیار مهم درست استفاده کنیم.
‌امام جمعه یزد افزود: اولین اقدامی که در این زمینه باید انجام گیرد این است که ما دنیا را نسبت به حرکت بزرگ اربعین حسینی آگاه کنیم و بعد از آن خودمان هم به گونه‌ای عمل کنیم که وجهه نامناسبی از این حرکت به جهانیان منتقل نکنیم.
آیت الله ناصری تاکید کرد: بهره‌گیری از این حرکت بزرگ جهانی و معرفی ظرفیت‌های آن به جهانیان موضوعی است که متاسفانه ما از آن غافل هستیم و به درستی از آن بهره‌گیری نداریم.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز ما در ارتباط با نسل جدید کم کاری می‌کنیم و آرمان‌های حرکت و قیام والای حضرت امام حسین(ع) را به درستی به آنها معرفی نمی‌کنیم و در زمینه واکسینه کردن جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان آنگونه که باید و شاید فعالیت نداریم.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در ارتباط با حرکت امام حسین(ع) باید دو کار را انجام دهیم که یکی از این موارد معرفی حق و مقابله با باطل است که رویکرد اصلی حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(‌س) در برابر توطئه‌های یزید و عبیدالله زیاد بود.
‌آیت الله ناصری افزود: موضوع دیگر این است که ما باید از این حرکت و ظرفیت بسیار مهمی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم و زمینه‌ای را فراهم نماییم که تمام جهان با ارزش‌های این حرکت و قیام امام حسین(ع) آشنا شوند.
امام جمعه یزد در پایان سخنان خود گفت:‌ آموزش به مردم در حوزه پدافند غیر عامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است مردم را نسبت به نفوذ دشمنان و تهدیدات آنها آشنا کنیم.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌حسن کرمی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات