استاندار یزد:

ارزان‌ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است / خوشنامی یزد و یزدی‌ها در کشور

«محمود زمانی قمی» در جمع سرمایه‌گذاران حوزه سلامت و درمان بابیان اینکه ارزان‌ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است؛ عنوان کرد: همین مزیت موجب شده تا از استان‌های هم‌جوار برای درمان به استان یزد بیایند و اگر این امر را توسعه دهیم می‌توانیم از کل دنیا مراجعانی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 4 بهمن‌ماه؛ «محمود زمانی قمی» در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری که با موضوع برسی طرح احداث شهرک سلامت برگزار شد با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: یزد در کل کشور آوازه‌ای از خوش‌نامی دارد که وقتی کسی به یزد بیاید با ویژگی‌هایی که از یزد شنیده در واقعیت هم با این ویژگی‌ها مواجه خواهد شد.
وی بابیان اینکه ارزان‌ترین بسته درمانی کشور مربوط به استان یزد است؛ ادامه داد: همین مزیت موجب شده تا از استان‌های هم‌جوار برای درمان به استان یزد بیایند و اگر این امر را توسعه دهیم می‌توانیم از کل دنیا مراجعانی داشته باشیم.
استاندار یزد بابیان اینکه برخی کشورها مانند مالزی در جذب توریست درآمد بسیار بالایی دارند؛ افزود: تمدن ما با دیگر کشورها بسیار متفاوت است و حرفی برای گفتن داریم اما کشوری مانند مالزی با ارائه خدمات ارزان درمانی توانسته در این زمینه موفق عمل کند و جذب گردشگر داشته باشد.
وی بابیان اینکه ایران نیز می‌تواند درزمینه جذب توریست به‌ویژه در حوزه درمان پابه‌پای مالزی پیش برود؛ تصریح کرد: حق مردم استان یزد بیش از این است، لذا اگر سرمایه‌گذار در هر بخشی به استان وارد شود به استقبالش خواهم رفت و همه مدیران نیز باید به این مسیر توجه داشته باشند.
زمانی قمی با اشاره به گسترش فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در سطح جامعه عنوان کرد: اگر ازخودگذشتگی کنیم و در قبال سرمایه‌گذاران فروتنی داشته باشیم قرار نیست اتفاقی رخ بدهد که نامناسب باشد و قطعاً برای استان مفید خواهد بود.
وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال از سوی سرمایه‌گذاران قطعاً جلوی مهاجرت از استان را هم خواهد؛ گرفت افزود: برای گرفتن مجوزهای لازم هر اقدامی که بتواند کار را پیش ببرد انجام خواهم داد و هرکجا باید مراجعه کنم قطعاً پیگیر خواهم بود.
استاندار یزد با اشاره به ویژگی‌های یزد در حوزه صنعت، درمان و خوش‌نام بودن برند یزد اظهار داشت: با تمام توان در خدمت سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه سلامت هستم و توصیه دارم که سایر مدیران و دستگاه‌ها نیز کار را جدی بگیرند و به‌صورت ویژه در واگذاری زمین و مراحل آن اجازه ندهیم سرمایه‌گذار دلسرد شده یا این انگیزه و سرمایه‌گذاری فراموش شود.
وی تصریح کرد: استان یزد در دسترسی‌ها و توانمندی‌ها در مقایسه با سایر استان‌ها سرآمد است و می‌تواند در این سرمایه‌گذاری موفق باشد به این شرط که همه پیگیر کار باشیم.
در این نشست که با حضور سرمایه‌گذارانی از بخش خصوصی برگزار شد طرح احداث شهرک سلامت یزد موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای اجرایی و تأمین زیرساخت‌ها و امکانات لازم به استان ارائه شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد نیز در این جلسه با برشمردن ظرفیت‌های بالای استان یزد در حوزه‌های مختلف گفت: هیچ فردی نمی‌تواند در مسیر سرمایه‌گذاری استان خللی ایجاد کند و اگر فردی بخواهد در این دوره عامدانه مانع توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری شود حتماً با او برخورد خواهد شد.
«علی زینی وند» سرمایه‌گذاری در استان را یک فرصت طلایی برای یزد دانست و افزود: باید بااراده قوی و همدلی و همراهی هرچه بیشتر زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در استان را فراهم کنیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات