معاون برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فناوری اطلاعات استانداری یزد خبر داد:

ارسال فرم «وظایفِ در حال انجام» تا امروز، هجدهم مرداد ماه

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فناوری اطلاعات استانداری زمانِ ارسال فرم وظایفِ در حال انجامِ کارکنان را تا پایان ساعت اداریِ امروز، 18 مرداد 95 اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعۀ فناوری اطلاعات استانداری هدف از تکمیل و ارسال فرم وظایفِ در حال انجام به این مرکز را ایجاد پایگاه اطلاعاتی فرآیندهای کاری استانداری برای مستندسازی، اصلاح و اجرای سیاست‌های نظام اداری بیان کرد.
«سیدحسن سالاری» در نشست توجیهیِ این فرم دربارۀ نحوۀ تکمیل فرم تصریح کرد: همۀ کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و سایر کارکنان با هر وضعیت استخدامیِ مشغولِ کار دفتری مانند مدیران‌کل، معاون، رئیس اداره یا گروه، کارشناس متصدی، مسئول دفتر و... به جز کارکنانی که به امور غیراداری و غیر دفتری مانند باغبانی، راننده، نظافتچی، آبدارچی و... می‌پردازند باید این فرم را پر کنند.
سالاری افزود: مبنای تکمیل فرم وظایفی است که به طور واقعی انجام می‌شود، نه شرح وظایف ابلاغی. از این رو، کارکنان باید همۀ فعالیّت‌های واقعی حتی وظایفی را که دست‌کم یک بار در طول سال انجام می‌دهند به طور جزئی در این فرم ثبت کنند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات