معاون سیاسی وزیر کشور :

از فعالیتهای قانونی احزاب حمایت می کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت : وظیفه و تکلیف ما این است که از فعالیتهای قانونی احزاب و تشکلهای سیاسی حمایت کنیم و با فعالیتهای فاقد مجوز آنها برخورد نماییم.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد  عصر پنجشنبه 21 اسفند ماه نشست تشکلها و فعالان سیاسی استان یزد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار یزد، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مدیران و دبیران احزاب و فعالان سیاسی  در سالن مرحوم حمیدیای استانداری  برگزار شد.
معاون سیاسی وزیر کشور در این نشست اظهار داشت : سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که احزاب و تشکلهای سیاسی در این دولت فعال تر از گذشته شوند و با فعالیتهای قانونمند احزاب شاهد حاکم شدن فضای نشاط سیاسی در کشور باشیم.
مقیمی ادامه داد : مردم ایران مردمی قانونمدار هستند و ما هم وظیفه داریم اگر تشکل و حزبی از هر جناح سیاسی برای برنامه خود مجوز قانونی دریافت نمود ، امنیت اجرای آن برنامه را تأمین نماییم.
رئیس کمیسیون ماده 10 احزاب کشور افزود : نباید احزاب و تشکلهای سیاسی فقط در مواقع انتخابات فعالیت گسترده داشته باشند بلکه شایسته است در طول سال برنامه های متنوع اجرا نمایند و پس از پایان رقابت در عرصه انتخابات نیز با هم وفاق و همدلی داشته باشند.
مقیمی عنوان کرد : اگر می خواهیم جامعه پویایی داشته باشیم باید احزاب، گروهها و جناح های سیاسی بتوانند همدیگر را تحمل کنند تا مردم به این باور برسند که می توان با همدلی، همکاری و محبت هم فعالیت سیاسی انجام داد.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت : تمام تشکلها و احزاب سیاسی باید شناسنامه دار فعالیت و حرکت کنند تا فعالیتهای قانونی توسعه یابد و از فعالیتهای غیرقانونی جلوگیری شود.
مقیمی اظهار داشت : همه به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب، آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باور داریم و باید روی این نقاط مشترک برنامه ریزی کنیم، به همدیگر احترام بگذاریم تا اقتدارملی در کشور تقویت شود.
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : با آغاز بکار خانه تشکلها و احزاب و فعال شدن این خانه در استانها و شهرستانها شاهد مشارکت فعال احزاب و تشکلهای سیاسی بیشتر از گذشته باشیم.
در ابتدای این جلسه هر کدام از فعالان سیاسی استان به بیان دیدگاههای خود در مورد مسائل سیاسی روز کشور و مشکلات تشکلهای خود پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات