استاندار يزد در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد:

از گرفتن تصميمات احساسي و غيرعلمي پرهيز شود

استاندار یزد گفت: ضروری است طرح‌ها و پروژه‌هایی كه در شوراهای اسلامی شهرها به تصويب می‌رسند توجيه علمي، اقتصادي، فني و اجتماعي داشته باشند و از گرفتن تصميمات احساسي، غیركارشناسي و غيرعلمي پرهيز شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، صبح سه‌شنبه 22 دی‌ماه نشست مشترك استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل حوزه استاندار با رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در صحن علني اين شورا برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن گراميداشت سالروز تشكيل شوراي انقلاب به‌فرمان حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامي از هزاران توطئه اطرافش در امان مانده، از اين آسیب‌ها نجات پیداکرده است و بااقتدار كامل به مسير پيشرفت خود ادامه می‌دهد.
«سید محمد ميرمحمدي» بابیان اينكه لازم است هر طرح و پروژه‌ای كه می‌خواهد در شهر و استان اجرا شود بايد طرح توجيهي در حوزه‌های مختلف داشته باشد ادامه داد: برخي مشكلاتي كه اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد در رابطه با كشتارگاه صنعتي و ميدان ميوه و تره‌بار يزد مطرح كردند نشان می‌دهد كه در آن زمان شايد مطالعه لازم و دقيق براي اجراي اين پروژه‌ها انجام‌نشده است.
وي افزود: تكرار مباحث گذشته مشكلي را حل نمی‌کند، بلكه بايد براي آينده از اين مشكلات درس بگيريم و در مقطع زماني حال از گرفتن تصميمات احساسي و غيرعلمي براي شهر يزد پرهيز كنيم.
ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر ضرورت ايجاد فضاهاي سبز و نشاط‌آور براي مردم تصريح كرد: شوراي اسلامي شهر يزد از ايجاد پارك 325 هكتاري در منطقه دروازه قرآن يزد توسط شهرداري حمايت كند و زمینه‌های تفريح، استراحت و شادابي مردم و تخصيص آب موردنیاز براي اين پارك از محل پساب را فراهم نمايد.
استاندار يزد همچنين در پيشنهاد دوم خود به رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد اظهار داشت: ضروري است مکان‌ها و زمین‌های بلااستفاده در سطح شهر يزد توسط اين شورا و شهرداري يزد شناسايي و خريداري شود و براي تأسيس مراكز فرهنگي، ورزشي و تفريحي براي جوانان و مردم در اين مناطق اقدام گردد.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود تأكيد كرد: استانداري يزد و معاونت هماهنگي امور عمراني اين آمادگي را دارد تا از طرح‌ها و پروژه‌های شوراي اسلامي شهر و شهرداري يزد كه توجيه علمي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي داشته باشند و چهره شهر را شاداب نمايند، حمايت كند.
گفتني است در ابتداي اين نشست مشترك شهردار يزد، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد مسائل شهر ازجمله مشكلات كشتارگاه صنعتي و ميدان ميوه و تره‌بار يزد را مطرح و براي رفع اين مشكلات نقطه نظراتي را بيان كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات