استانداری یزد برای دومین سال پیاپی به عنوان استانداری برتر کشور انتخاب شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: بر اساس ارزیابی های وزارت کشور از استانداری‌های سراسر کشور، استان یزد برای دومین سال پیاپی به عنوان استانداری برتر کشور انتخاب شد .

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد به نقل از ایرنا محمدحسین پارساییان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ارزیابی براساس گزارش مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور صورت گرفته و استانداری یزد در بررسی عملکرد سال ۱۴۰۱ با تحقق حدود ۹۶ درصد اهداف تعیین شده، به عنوان استانداری برتر کشور انتخاب شد.

وی ادامه داد: شاخص برتر تحقق اهداف ستادی استانداری با فعالیت بخش های مختلف کسب شده که از زحمات همه کارکنان این مجموعه که با فعالیت مضاعف باعث کسب این توفیق در دومین سال پیاپی برای استان شده اند ، قدردانی و تشکر می کنم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: در ارزیابی هایی که برای رتبه بندی استانداری‌های سراسر کشور انجام می شود، استانداری یزد همواره در بین استان‌های برتر کشور در زمینه های مختلف قرار دارد که امیدواریم این روند با اهتمام کارکنان همچنان ادامه داشته باشد و همچنین دستگاه‌های اداری، خدمت به مردم را با در این دولت سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات