سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد آغاز به کارکرد

استاندار یزد: «زینی وند» فردی برنامه محور است/ «عزالدینی» در تیم اقتصادی استان می‌ماند

استاندار یزد در مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بابیان اینکه «علی زینی وند» سرپرست جدید این حوزه فردی برنامه محور است؛ گفت: «سیدعلی عزالدینی» در تیم اقتصادی استان می‌ماند.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 27 آذرماه 1396، مراسم آغاز به کار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با حضور استاندار یزد و مدیران ستادی حوزه اقتصادی و اداری و مالی استانداری یزد برگزار شد و «علی زینی وند» رسماً کار خود را آغاز کرد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست با قدردانی از «سید علی عزالدینی» معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد؛ اظهار داشت: این جابجایی‌ها امری طبیعی است و مطمئناً از وجود ایشان در رده مهمی بهره خواهیم برد و ایشان در تیم اقتصادی استان باقی خواهند ماند.
وی بابیان اینکه برادر خوبم«سید علی عزالدینی» از امروز به‌عنوان مشاور استاندار در حوزه اقتصادی مشغول به فعالیت خواهد شد؛ ادامه داد: درخواست دارم تا در سفرها و برنامه‌های مربوط به این حوزه حضورداشته و به خدمت خود به استان ادامه دهند.
استاندار یزد بابیان اینکه در شورای اداری از زحمات ایشان قدردانی و معاون جدید رسماً معرفی می‌شود؛ افزود: این برنامه صرفاً برای آشنایی سرپرست جدید با مدیران حوزه بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های علمی و پژوهشی «زینی وند» گفت: وی از سوابق خوبی در عرصه‌های مختلف برخوردار است و به دلیل بنیه کارشناسی مطلوبی که همواره داشته است از تخصص ایشان در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف ازجمله مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز استفاده‌شده است.
زمانی قمی بابیان با اشاره اینکه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد دارای تخصص برنامه‌ریزی در حوزه اقتصادی و فردی برنامه محور است؛ افزود: ایشان در زمان حضور در شهرستان محلات استان مرکزی که به تولید سنگ تراورتن، گل‌های هلندی و ... در سطح کشور مشهور است به دلیل آشنایی با مبانی علمی اقتصادی در حوزه اشتغال خرد، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.
استاندار یزد اظهار داشت: در حوزه اشتغال خرد و با توجه به مدل‌هایی که وجود دارد، شهرستان محلات به یک شهر تعاونی تبدیل شد که این امر مرهون زحمات «زینی وند» است.
وی با تأکید بر اینکه نرخ بیکاری محلات نیز به‌شدت کاهش یافت و در حال حاضر کمتر از پنج درصد است؛ گفت: به دلیل علاقه به حوزه اقتصادی و برای تکمیل تلاش‌های این معاونت در استانداری یزد، ایشان به استان دعوت شد تا تیم اقتصادی را همراهی کند.
استاندار یزد بابیان اینکه از امروز «زینی وند» را به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی معرفی می‌کنم؛ افزود: مراسم معارفه رسمی و تکریم از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد را درزمانی دیگر برای قدردانی از زحماتشان خواهیم داشت چراکه معتقدیم هردو بزرگوار برای استان زحمات زیادی کشیده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه همه مدیران هدفی غیر از اعتلای ایران و استان را ندارند؛ عنوان کرد: امیدوارم مانند گذشته مدیران استان با هماهنگی هرچه بیشتر در پیشرفت و توسعه استان نقش‌آفرینی کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات