استاندار یزد با نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت دیدار و گفتگو کرد

«محمود زمانی قمی» ظهر روز پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه پس از پایان یافتن جلسه شورای اداری استان با نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ استاندار یزد پس از پایان یافتن جلسه شورای اداری استان با نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که «عادل آذر» رئیس دیوان محاسبات کشور نیز حضور داشت، استاندار یزد با اشاره به اینکه مباحث مطرح‌شده توسط معلمان خرید خدمت را پیگیری کرده‌ام و این مسیر را نیز ادامه می‌دهم، عنوان کرد: حرف‌های شما را شنیده‌ام و موفقیت‌های شما را نیز میدانم، لذا پیگیر کار شما هستم.
رئیس دیوان محاسبات کشور نیز در این جلسه با شنیدن توضیحات نمایندگان معلمان طرح خرید خدمت قول مساعدت به‌منظور بررسی و پیگیری خواسته‌های معلمان را در چارچوب وظایف دیوان محاسبات را مطرح کرد.
در این دیدار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری حضور داشتند.
864 معلم در قالب طرح خرید خدمت در استان یزد مشغول به کار هستند. نمایندگان این معلمان با حضور در دفتر استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان برخی از مطالبات خود را مطرح کردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات