معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد:

استان يزد از لحاظ پايين بودن نرخ بيكاري، دومين استان برتر كشور است

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد گفت: نگاه ما باید به این باشد که اگر سرمایه گذار و صنعت گری را هدایت می کنیم در واقع در قدم اول به خودمان خدمت کرده ایم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابایی " روز دوشنبه 18 اسفند ماه در جلسه کار گروه تخصصی اشتغال استان که با هدف بررسی آخرین وضعیت اشتغال جدید ثبت شده در سامانه ملی رصد توسط دستگاه های اجرایی استان، طرح نامه کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان در مورد تسهیلات مشاغل خانگی و ارائه گزارش مدیران بانکها در خصوص تعداد و مبلغ پرداختی تسهیلات، توان قابل پرداخت بانکها و اعتبار مشاغل خانگی سال 93 در ساختمان شماره دو استانداری برگزارشد، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه اشتغال استان گفت : آمارها نشان می دهد که علی رغم مشکلات و تنگناهايی که در کشور ما وجود دارد هرکس در حد توان خود قدم هايی را در راستای اشتغال برداشته است.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد افزود:خوشبختانه استان یزد همچنان جایگاه خوبی در حوزه اشتغال در سطح کشور دارد که می توانیم جایگاهی بهتر از این را نیز کسب نماییم .
وی ادامه داد: در این راستا هرکسی خدمتی انجام دهد قبل از آنکه به جامعه خدمت نماید به خودش خدمت کرده است بنابراین شما باید دید اعتقادی به این موضوع داشته باشید که هر قدم خیری که در این حوزه برداشته می شود آثار نیک آن به خودتان بر می گردد.
بابایی اظهار داشت: نگاه ما باید به این باشد که اگر سرمایه گذار و صنعت گری را هدایت می کنیم در واقع در قدم اول به خودمان خدمت کرده ایم.
وی در ادامه گفت: قدم دوم را برای جامعه خود با توجه به اشتغالی که ایجاد شده و نا هنجاریهای که در سطح جامعه کم می شود برداشته ایم.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد خاطر نشان کرد: اگر نگاه اعتقادی به بحث های تولیدی داشته باشیم راحت تر و با شهامت تر می توانیم کار کنیم .
وی افزود: استان یزد در آخرین وضعیت اشتغال دومین استان است که کمترین نرخ بیکاری را در سطح کشور نشان می دهد .
بابایی در پایان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در بحث اشتغال بر سر راه ما وجود داشت نقایصی را در این زمینه با آن رو به رو بودیم که باید سعی کنیم این نقایص را در سال آینده بر طرف نماییم .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات