معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

استان يزد براي برگزاري انتخابات مطلوب آمادگي دارد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در همايش آموزشي، توجيهي انتخابات با اشاره به پيشينه ارزشمند برگزاري انتخابات 7 اسفندماه 94 گفت: همبستگي، توانمندي و آمادگي خوبي در استان يزد براي برگزاري انتخابات مطلوب، وجود دارد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز چهارشنبه دوازدهم آبان ماه همايش آموزشي، توجيهي انتخابات با حضور استاندار يزد، قائم مقام و معاون سياسي وزير كشور و هيئت همراه، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري، رئيس مركز برنامه ريزي، نوسازي و توسعه فناوري اطلاعات، فرمانداران و بخشداران استان در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين همايش گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته با همكاري كه بين عوامل اجرايي، نظارت و فرمانداران شهرستان و استان برقرار شد نتيجه بررسي صلاحيت ها در هيئت هاي نظارت بسيار خوب و با بالاترين درصد همراه بود.
«محمدعلي طالبي» يادآور شد: در زمينۀ مشاركت در انتخابات، با تدبير استاندار و فرمانداران در كنار ساير برنامه ها نشست هاي متعددي با نمايندگان اقشار گوناگون برگزار شد و بهترين رتبه مشاركت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي از اول انقلاب تا به امروز براي استان يزد رقم خورد.
طالبي ادامه داد: در فرايند برگزاري انتخابات بر اساس شاخص هاي در نظر گرفته شده استان يزد در برگزاري انتخابات، سالم ترين عملكرد را داشت كه اين موفقيت با تكيه بر توانمندي عوامل اجرايي، نظارت، آموزش هاي لازم و به كارگيري افراد با تجربه بدست آمد.
وي با بيان اين كه تعامل و همكاري بسيار خوبي با شوراي نگهبان و هيئت هاي نظارت در فرآينده هاي برگزاري انتخابات در استان وجود داشت و همه مراحل بر اساس موازين و معيارهاي قانوني برگزار شد، افزود: يك تيم با تجربه كه انتخاباتي سنگين و همزمان را در استان انجام داده است، براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در آينده آماده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود با اشاره به برقراري انسجام بسيار خوب بين فرمانداران و بخشداران گفت: با اهتمام فرمانداران و نيروهاي اجرايي و هدايتي كه از مركز صورت مي گيرد، اميدواريم در آينده نيز انتخابات خوبي مثل گذشته برگزار و شاخص هاي مورد نظر در استان يزد اجرايي شود.
گفتني است در اين همايش برنامه هاي آموزشي و توجيهي انتخابات مطرح شد و مورد بررسي و هم انديشي فرمانداران و بخشداران قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات