معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

استان يزد می‌تواند مركز مبارزه با مواد مخدر در كشور باشد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: اگر پشتيباني از شوراي مبارزه با مواد مخدر استان يزد افزايش يابد، اين استان ظرفيت تبدیل‌شدن به مركز مبارزه با مواد مخدر در سطح كشور را دارد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز چهارشنبه 25 فروردین‌ماه، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و اعضاي اين شورا در سالن زنده‌یاد حميديا برگزار شد.
 «محمدعلي طالبي» در اين جلسه بابیان اينكه در دو سال گذشته اقدامات بسيار خوبي در حوزه مبارزه با مواد مخدر از سوي دستگاه‌های امنيتي و انتظامي استان انجام‌شده است اظهار داشت: اين موفقیت‌ها محدود به كشفيات مواد مخدر نبوده است.
وي ادامه داد: در بحث كاهش جرائم مختلف، مبارزه با آسیب‌های اجتماعي و ارتقاء شاخص‌های امنيت در استان عملكرد بسيار خوبي را شاهد بوده‌ایم.
طالبي افزود: در بحث پشتيباني ستاد انتظارات موجود تحقق پيدا نكرده است و شايسته است با اين عملكرد خوب استان در بحث پشتيباني بهتر از گذشته عمل شود.
 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خاطرنشان كرد: در چندين مورد بازديد انجام‌شده، شاهد كمبودهايي ازنظر تجهيزات و امكانات خودرويي بوديم كه اگر توجه ستاد مركز به نحو مطلوب انجام شود، موجب تقويت روحيه دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر استان خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه در حوزه‌های درمان، پيشگيري و فرهنگ‌سازی نيز اقدامات خوبي در سال گذشته انجام‌شده است گفت: بايد با احصاي نقاط قوت و ضعف برنامه‌هایی با محوريت برنامه‌های بومی‌شده براي امسال تدوين كنيم.
طالبي در پايان سخنان خود خواستار شد: با عنايت به موفقیت‌های سال گذشته نامه‌ای به وزير كشور ارسال شود تا به استان يزد به لحاظ اعتبارات و امكانات توجه ویژه‌تری شود.
گفتني است در ابتداي اين جلسه «علي روستايي» دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گزارشي از اقدامات انجام‌شده در اين شورا در سال 94 در حوزه مبارزه با مواد مخدر ارائه داد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات