معاون اقتصادی استاندار یزد:

استان یزد از سرمایه‌دارانِ بادانش سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: اولويت اصلي ما برای حمایت از سرمایه‌گذاران به افرادي اختصاص می‌یابد که دارای علم و دانش سرمایه‌گذاری باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه «علی زینی وند» در این جلسه تأکید کرد: مهم‌ترین مؤلفه ما در حوزه اقتصادي اين است كه افرادي كه سرمایه‌دار و داراي علم و دانش خوبي در زمینهٔ سرمایه‌گذاری هستند را حمايت كنيم.
وي گفت: اگر شرکت‌هایی كه كننده كار نيستند و فريز شده‌اند را دوباره احيا كنيم قرار نيست دردي از اشتغال و اقتصاد استان را دوا كند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد به شناسايي شاخص‌ها و بررسي طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اشاره كرد و افزود در اين راستا فن بازارها می‌توانند كمك شاياني انجام دهند.
زینی وند به تحقق مصوبات جلسات اخير در اين مركز اشاره و بر همكاري نمايندگان با سرمایه‌گذاران و ارائه گزارش‌ها در اين زمينه تأکید كرد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در بخش دیگری از سخنانش به انتشار خبرهای کذب در محدود رسانه‌های استان دریکی دو روز گذشته و در سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزيران به استان يزد اشاره كرد و افزود: اين بی‌انصافی است كه برخي مطرح کردند که دست دولت در دهه فجر خالي بوده و یزدی‌ها پروژه‌های تكراري را دوباره افتتاح كردند.
زيني وند گفت: همه اين طرح‌ها توسط شخص استاندار محترم و نمايندگان معاون اول ریاست‌جمهور بازدید شد و با بررسی‌های لازم و دقيق تصميم به بهره‌برداری از اين پروژه‌ها گرفته شد.
وي اذعان داشت: از سوي روابط عمومي استانداري هم توضيحات كلي از پروژه‌ها در اين خصوص در فضاي مجازي اعلام‌شده و من از رسانه‌ها و مطبوعات می‌خواهم به خبرهاي کذب دامن نزنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات