سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

استان یزد با کمبود محصولات پروتئینی روبرو نیست

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به اینکه عرضه محصولات پروتئینی در استان با مشکل و کمبودی مواجه نیست؛ اظهار داشت: در خصوص گرانی‌ها نقطه نظرات و مشکلاتی وجود دارد که برخی از آنان مربوط به تأمین مواد اولیه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه؛ نشست کمیسیون تنظیم بازار استان یزد با حضور استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران مرتبط با این حوزه در محل سالن شهید موحدین استان یزد تشکیل شد.
«علی زینی وند» در این جلسه با اشاره به اینکه عرضه محصولات پروتئینی در استان با مشکل و کمبودی مواجه نیست؛ اظهار داشت: در خصوص گرانی‌ها نقطه نظرات و مشکلاتی وجود دارد که برخی از آنان مربوط به تأمین مواد اولیه است.
وی بابیان اینکه برخی کالاها با تغییر درجه‌بندی مواجه می‌شوند؛ افزود: برخی از فروشندگان نیز خودسرانه قیمت‌های خود را تغییر می‌دهند که موجب نارضایتی و نابسامانی می‌شود و لازم است اتاق اصناف در این زمینه اقدام کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به در پیش بودن سال نو و تأمین میوه شب عید ادامه داد: در جلسات توافق شده برای تأمین 900 تن پرتغال و 200 تن سیب اقدامات لازم صورت پذیرد و در صورت کسری سازمان تعاون روستایی آمادگی آن را دارد تا مازاد این نیاز را تأمین کند.
وی در خصوص تأمین کالاهای اساسی پایان سال نیز گفت: لازم است در این خصوص نیز برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت گیرد؛ همچنین لازم است بازرسی‌ها به نحوی باشد تا اثرات آن در سطح اصناف دیده شود و مردم هم مطلع باشند.
زینی وند با اشاره به اینکه در حوزه تعزیرات نیز مواردی است که باید با تشکیل کمیسیون مربوطه برای بررسی و رفع آن اقدام کرد؛ گفت: نیازمند شبکه‌ای هستیم تا در مواقعی که برخی از مواد غذایی با کمبود روبرو می‌شود باعرضه مستقیم آن کالا برای مردم نسبت به پیشگیری از برخی سوءاستفاده‌ها اقدام شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات