معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

استان یزد می‌تواند پایگاه تولید فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی شود

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پروژۀ تولید مجموعۀ تلویزیونی «خانۀ میراثی» با عوامل و بازیگران بومی استان آغاز به کار کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، عصر سه‌شنبه هقتم دی ماه پروژۀ تولید سریال «خانۀ میراثی» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاوران استاندار، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، رئیس دانشگاه یزد و جمعی از مدیران، مسئولان و هنرمندان استان در خانۀ تاریخی نعمت‌اللهی یزد آغاز به کار کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آغاز به کار این پروژه با ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: بسیار جای خوشحالی است که در صداوسیمای مرکز یزد مجموعه‌ای با مضمون حفظ میراث فرهنگی، ترویج گردگشری و درون‌مایۀ طنز که نیاز جامعه امروز است و نقش مهمی را برای نشاط اجتماعی در استان ایفا می‌کند، تولید می‌شود.
«محمدعلی طالبی» ادامه داد: در حقیقت ساخت چنین برنامه و سریالی بازنمایی ظرفیت‌های خوبی است که در استان یزد در زمینه تولید فیلم و سریال وجود دارد.
وی افزود: حضور عوامل و بازیگران بومی در این مجموعه و اتکا به این عوامل نشان‌دهندۀ ظرفیت بسیار خوب هنرمندان یزدی است، هرچند که در سطح کشور نیز این هنرمندان در حوزه‌های مختلف برای ایران و استان افتخارآفرین بوده‌اند.
طالبی خاطرنشان کرد: قطعأ وظیفۀ دستگاه‌هاست که در کنار صداوسیمای مرکز یزد به پرورش این استعدادها و تقویت این ظرفیت‌ها کمک کنند و با تجربه موفقی که به دست خواهد آمد، استان یزد می‌تواند با استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و آثار تاریخی در تولید برنامه‌ها، به پایگاه تولید فیلم‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های تاریخی تبدیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود از تلاش برای میزبانی استان یزد در حوزۀ جشنواره فیلم‌ها و مجموعه‌های تاریخی کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد: اگر چنین نقشی به استان یزد داده شد با استفاده از همین ظرفیت‌ها بتوانیم نام یزد را در زمینۀ تولید فیلم ها و سریال‌های تاریخی نیز بین‌المللی کنیم.
گفتنی است سریال خانۀ میراثی به تهیه کنندگی «عباس گلرسان» و کارگردانی «حسین روشن بخش» در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و تولید این مجموعه تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات