استاندار یزد تأكيد كرد:

استفاده از سرمایه‌گذاری خارجي و داخلي براي توسعه استان

استاندار يزد گفت: لازم است از تمام ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران خارجي و داخلي براي پيشرفت و توسعه پايدار استان به نحو مطلوب استفاده كنيم.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شامگاه سه‌شنبه 15 دی‌ماه ششمين نشست هماهنگي مركز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای و مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بین‌الملل استانداري و اعضاي اين شورا در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
«سید محمد ميرمحمدي» ضمن تسليت شهادت شيخ نمر توسط رژيم آل سعود اظهار داشت: ضروري است تمهيدات لازم و مشوق‌های قانوني براي سرمایه‌گذاران خارجي و داخلي فراهم شود تا آن‌ها بتوانند به سرمایه‌گذاری در پهنه‌های احصاء شده در استان بپردازند.
وي ادامه داد: رشد اقتصادي كشور در دولت قبل به منفي 6 درصد رسيده بود كه با اقدامات دولت تدبير و اميد و توجه دولت يازدهم به توليد داخلي و بخش صنعت اين رقم تا پايان سال جاری به بالاي 3 درصد می‌رسد.
ميرمحمدي افزود: اميدواريم با فضايي كه در پساتحريم به وجود می‌آید شرايط اقتصادي كشور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهتر شود و بانک‌ها نيز بتوانند در فضاي بهتري به واحدهاي صنعتي و توليدي و مردم خدمات ارائه دهند.
 گفتني است در ادامه اين جلسه گزارشي از وضعيت بورس منطقه‌ای اوراق بهادار يزد، نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و مؤلفه ضعف بازار سرمايه در تأمين مالي فعالیت‌های توليدي و نرخ بالاي تأمين سرمايه از بازار غيررسمي توسط اعضاي شوراي هماهنگي مركز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارائه شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات