معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تأكيد كرد:

استفاده از ظرفيت خيرين در ساخت کتابخانه‌ها و مراكز فرهنگي

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد بر استفاده از ظرفيت خيرين در تأمين فضاهاي فرهنگي و اجتماعي استان ازجمله کتابخانه‌ها تأكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز دوشنبه 7 دی‌ماه آيين كلنگ زني كتابخانه خیر ساز وحدت يزدي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرماندار يزد، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديركل کتابخانه‌های استان و جمعي از چهره‌های فرهنگي يزد در جنب مسجد حسنين يزد برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين مراسم ضمن تبريك هفته وحدت، سالروز ولادت حضرت رسول اكرم (ص) و ميلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: خوشبختانه خيرين در كنار ساخت مسجد، حسينيه و مدرسه امروز به ساخت کتابخانه‌ها به‌عنوان مراكزي كه در توسعه و ترويج فرهنگ و ارزش‌های والاي ديني و ملي ما نقش مهمي ایفا می‌کنند توجه ویژه‌ای دارند و در اين حوزه اقدامات بسيار خوبي انجام‌شده است.
«محمدعلی طالبي» ادامه داد: بايد از اين ظرفيت در راستاي تأمين فضاهاي فرهنگي و اجتماعي كه جامعه و مردم به آن نياز بيشتري دارند استفاده كنيم.
وي افزود: شايسته است همه و به‌ویژه مسئولان استان از قدم‌های خيري كه در جهت توسعه فرهنگ كتاب و کتاب‌خوانی در استان برداشته می‌شود، حمايت نمايند.
طالبي در پايان سخنان خود ضمن قدرداني از خانواده فرهيخته و فرهنگي مرحوم وحدت يزدي و ساير خيرين كتابخانه ساز استان اظهار اميدواري كرد: هر فردي در هر مسئوليتي كه قرار دارد بتواند به نحو شايسته به مردم و جامعه خدمت نمايد.
مديركل کتابخانه‌های استان نيز در اين مراسم از اقدامات شايسته خيرين در امر ساخت کتابخانه‌ها تقدير كرد.
«رقيه دوست فاطمی‌ها» ساخت كتابخانه را از آثار خير و ماندگاري دانست كه بركات آن در زمان حيات و پس‌ازآن نيز به شخص خي‍‌‌‌ر خواهد رسيد.
گفتني است كتابخانه وحدت يزدي به‌صورت پروژه‌ای كه 100 درصد اعتبار آن توسط خانواده مرحوم «غلامحسين وحدت يزدي» از چهره‌های فرهنگي استان تأمين خواهد شد، جنب مسجد حسنين منطقه صفائيه يزد واقع در بلوار شهيدان اشرف ساخته خواهد شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات