مشاور استاندار یزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی خواستار شد:

استفاده از ظرفیت ایام‌الله دهه فجر برای جلب مشارکت هر چه بيشتر مردم در انتخابات

مشاور استاندار یزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی و جانشین اداره کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: ضروری است از ظرفیت‌ جشنهاي ایام‌الله دهه مبارک فجر برای جلب مشارکت هر چه بيشتر مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه یکم بهمن‌ماه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد.
«عباس ملازینلی» در این جلسه بابیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر زمان بزرگداشت و تکریم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) است؛ اظهار داشت: وظیفه همه ملت ایران است که به شکرانه آنکه در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند به تکریم و بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بپردازند و خوشبختانه ملت ایران همواره این‌قدر شناسی را داشته و خواهند داشت.
 مشاور استاندار یزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ادامه داد: دهه فجر امسال فاصله اندکی تا شروع زمان تبلیغات و برگزاری دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد که می‌توان از این ظرفیت و جشن‌های شادمانه انقلاب اسلامی برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات پیش رو استفاده کرد.
ملازینلی افزود: تقارن دیگری که با این ایام همراه شده است جشن پیروزی ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی بر تحریم‌های ظالمانه استكبار و استبداد عليه ملت سرافراز ايران است.
وي اضافه كرد: این پایداری، مقاومت توام با تعقل ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی استکبار، استعمار و استبداد، بود كه تحت حمایت‌های داهيانه مقام معظم رهبری، تدبیر ريیس‌جمهوری و درایت و هوشمندي تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، شکست دیگری را به شکست‌های دشمنان اسلام و انقلاب افزوده است.
جانشین اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر بر برگزاری جشن‌های انقلاب با مشارکت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد.


 ضرورت ایجاد زمینه مشارکت سلیقه‌ها گوناگون در طراحی فضای شهری دهه فجر


ريیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه بابیان اینکه 22 کمیته تخصصی از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به‌منظور اجرا و تدوین برنامه‌های متنوع در ایام‌الله دهه فجر تشکیل‌شده است؛ گفت: تبیین افکار عمومی و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید ازجمله مهم‌ترین وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران نظام و انقلاب اسلامی است.
«حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فخرالدینی» اظهار داشت: مراسم‌های دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و ضرورت اطاعت از ولایت‌فقیه در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.


حفظ وحدت مردم زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران


مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز در این نشست، انقلاب اسلامی را انقلابی ریشه‌دار و تاریخی دانست و گفت: پیروزی ملت ایران در اجرایی شدن برجام نشات گرفته از مقاومت‌های اقتصادی، فکری و علمی درخت تناور انقلاب اسامی ایران است.
«احمد پهلوانیان» ادامه داد: آنچه در جشن‌ها و برنامه بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد حفظ وحدت مردم ایران و حرکت همه آحاد ملت زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: روز 22 بهمن روز وحدت، همبستگی وهم افزایی ملت ایران است و جهت‌گیری و رسالت اصلی رسانه ملی و تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی باید نشان دادن این وحدت و یکپارچگی بی‌نظیر به دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات