استاندار یزد خواستار شد :

استفاده از پساب فاضلاب شهری در تامین آب فضای سبز استان

استاندار یزد پیش از ظهر دوشنبه 31 خردادماه در جلسه مدیریت بهینه پساب و توسعه فضای سبز استان گفت : لازم است در تامین آب فضای سبز و پارک های استان از پساب فاضلاب شهری استفاده شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، جلسه مدیریت بهینه پساب و توسعه فضای سبز استان با حضور استاندار یزد ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  و مسئولان دستگاههای مرتبط در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد .
"سیدمحمد میرمحمدی" در این جلسه اظهار داشت : در خصوص تامین آب فضای سبز تصمیم گرفته شد تا با پیشنهاد شهرداری به شورای شهر یزد ، 15 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخشی از فاضلاب شهری در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد : از اعتبار در نظر گرفته شده در راستای توسعه فاضلاب شهری ، برای فاضلاب کشی مکان هایی از شهرکه فاضلاب در آن نقاط وجود ندارد، استفاده خواهد شد .
میرمحمدی با تاکید بر استفاده از پساب فاضلاب شهری در تامین آب فضای سبز و پارک ها ، پرهیز از مانع تراشی و سنگ اندازی در این زمینه را خواستار شد .
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد : مدیران و مسئولان استان باید مستند و براساس آمار و اطلاعات دقیق صحبت کنند زیرا بر مبنای ارائه گزارش آن ها در جلسات ، تصمیم گیری هایی صورت می گیرد و ارائه گزارش نادرست گاهی موجب تغییر در اقدامات خواهد شد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه ، نمایندگان دستگاههای مرتبط با توسعه فضای سبز در استان گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه دادند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات