معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد عنوان کرد:

استفاده بخش‌های دولتی و خصوصی از طرح تکاپو در استان

نشست کارشناسی بررسی تفاهم‌نامه‌های تکاپو با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، جمعی از مدیران و نمایندگان برخی دستگاه‌های مرتبط با موضوع اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های مرتبط با حوزه‌های گردشگری، کار و سلامت برگزار و در اين خصوص بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در این نشست، طرح تکاپو را یکی از طرح‌های مرتبط با حوزه اشتغال دانست و افزود: مطلبد همه بخش‌ها اعم از دولتی و خصوصی از ظرفیتی که در استان یزد در حوزه ارتباطات و فناوری ایجادشده استفاده کنند.
«علی زینی وند» در ادامه به هوشمند سازی خانه مسافر و خانه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید خانه‌های مسافر ساماندهی و بروز شوند تا بتوان زمینه خدمت‌رسانی سهل و آسان به‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه داد.
در این نشست همچنین مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، با ارائه گزارش پیشرفت پروژه‌ها و دستاوردهای به‌دست‌آمده، به بیان مشکلات و موانع اجرای برخی پروژه‌ها پرداختند.
اجرای طرح ملی توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) در استان یزد، در مراسمی در روز 18 فروردین 1396، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار یزد و سایر مقامات ملی و استانی، با امضای 26 تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و سایر بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح ملی و استانی آغاز شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات