استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای شهر هرات مطرح کرد؛

استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان خاتم

استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای شهر هرات گفت: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان خاتم براي سرمایه‌گذاری در طرح‌های مشخص‌شده استقبال مي‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یک‌شنبه 6 دی‌ماه استاندار یزد با اعضای شورای شهر هرات شهرستان خاتم دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این نشست اعضای شورای شهر هرات به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود پرداختند.
استاندار یزد در ابتدای سخنانش با اشاره به درخواست اعضای شورای شهر هرات مبنی بر احداث راه‌آهن خاتون‌آباد– قادرآباد اظهار داشت: برنامه کلی راه‌های مواصلاتی استان به‌منظور مبادلات تجاری استان با سایر استان‌ها و کشورهاي مجاور و آسيا و آسياي ميانه تهیه‌شده و درصورتی‌که راه‌آهن مذکور توجیه اقتصادی و علمی داشته باشد در این برنامه قرار خواهد گرفت.
«سید محمد میرمحمدی» در ادامه با اشاره به محدودیت منابع آب در استان یزد تأکید کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان آغازشده است و با توجه به تخصیص 150 میلیون مترمکعبی آب، مشکلات آب شرب استان حل خواهد شد و استان یزد از این بحران کم‌آبی خارج می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه در نظر داریم از آب فاضلاب برای گسترش صنایع استفاده کنیم تصریح کرد: مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی یکی دیگر از برنامه‌هاي استان در حوزه آب است که خوشبختانه شهرستان خاتم در این زمینه پیشتاز و سهیم بوده است.
میرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه اولین کمیته پایش آب استان در این شهرستان راه‌اندازی شده است؛ عنوان کرد: شهرستان خاتم در هوشمند سازی چاه‌های آب کشاورزی رتبه دوم استان را دارد که امیدواریم این روند مطلوب همچنان ادامه یابد.
 
Jlsjshdshkktysm 2.JPG Jlsjshdshkktysm 3.JPG Jlsjshdshkktysm 10.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات