مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد؛

اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کار روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست

«علي صالحي» در نشست روابط عمومي فرمانداري شهرستان‌های استان كه به ميزباني فرمانداري يزد برگزار شد گفت: اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کاري روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست و اين مهم نيازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی مناسب و رعایت اصول حرفه‌ای است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد و به نقل از روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «علي صالحي» در نشست روابط عمومي فرمانداري شهرستان‌های استان كه به ميزباني فرمانداري يزد برگزار شد گفت: اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کاري روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست و اين مهم نيازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی مناسب و رعایت اصول حرفه‌ای است.
مدیرکل روابط عمومي استانداري يزد بابیان اينكه حوزه تشریفات، حوزه‌ای مهم و تأثیرگذار و در کاهش حاشیه پردازی مراسم‌ها اثربخش است افزود: تشریفات مبتنی بر اصول اخلاقی و اسلامی می‌تواند ضمن آرامش بخشي، در جهت نظم بخشیدن به مراسم‌ها و برنامه‌ها مؤثر باشد.
وي با اشاره به تدوين پروتکل تشریفات در روابط عمومی استانداری مبتني بر صرفه‌جویی و نظم گفت: با اجرايي شدن اصول تشریفات مراسم‌ها در زیرمجموعه وزارت کشور در یزد شاهد تحول چشمگیري خواهيم بود.
اين مقام مسئول ادامه داد: انتظار داريم فرمانداران نيز در انجام این وظیفه اختیارات لازم را به مدیران روابط عمومی فرمانداری بدهند و قویاً از آن‌ها حمایت کنند.
وي بر اهتمام ویژه دستگاه‌های استان به رعایت اصول تشریفات تأکید كرد و مسئولیت امور تشریفات در زیرمجموعه وزارت کشور را متوجه روابط عمومی دانست.
مدیرکل روابط عمومي استانداري يزد در بخش ديگر صحبت‌های خود با اشاره به فرارسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انتظار است مسئولين روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزارهاي رسانه‌ای نسبت به تبيين دستاوردهای انقلاب همت گمارند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات