مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

اصلاح شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به زودی ابلاغ می‌شود

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ‌نشست سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان یزد خاطرنشان کرد: اصلاحیه شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ‌روز چهارشنبه چهارم دی ماه در جلسه سرمایه‌گذاری با شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان یزد که با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و "محمد یارمند" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در سالن ‌جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد، گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آمادگی دارد تا تسهیلات قرض‌الحسنه برای اجرای پروژه‌های شهرداری ها را پرداخت نماید.
‌"‌محسن کوشش تبار" ادامه داد: خوشبختانه ‌شهر یزد هیچ‌گونه بدهی به سازمان شهرداری‌ها‌ ندارد و در پرداخت اقساط تسهیلات جزو اولین استان‌های خوش‌حساب می باشد که این مهم به پرداخت سریع تر در تسهیلات آینده شهرداری های استان کمک خواهد کرد.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تذکری به شهرداری‌ها، افزود: اولویت پرداخت تسهیلات ‌نباید خرید ماشین آلات باشد و بیشتر در راستای پروژه های ماندگار فعالیت نمایید.
کوشش تبار در زمینه سرمایه گذاری در حوزه شهرداری‌ها به شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: زمینه را برای سرمایه‌گذاری تسهیل نمایید و از ایجاد موانع برای سرمایه‌گذاران خودداری کنید.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات