استاندار یزد در ديدار با معاون وزير آموزش و پرورش:

اصل تعليم و تربيت، ذوق و معرفت است

استاندار يزد گفت: اصل تعليم و تربيت، ذوق و معرفت است و بايد زمينه هاي ظهور خلاقيت و شكوفايي در بين دانش آموزان فراهم شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 16 آذر ماه معاون وزير آموزش و پرورش و رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور با استاندار يزد و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ديدار و گفتگو كرد.
 در اين ديدار «سيدمحمد ميرمحمدي» با بيان اينكه استان يزد از فرهنگيان متعهد، تلاشگر و شايسته اي برخوردار است اظهار داشت: فرهنگيان يزد از جمله مديركل آموزش و پرورش استان تمام زندگي شان را وقف تعليم و تربيت دانش آموزان كرده اند.
ميرمحمدي ادامه داد: بايد در كنار آموزش به پرورش فرزندانمان نيز توجه كنيم تا آينده زندگي آنها از هر نظر تضمين شود.
معاون وزير آموزش و پرورش نيز در اين ديدار از موفقيتهايي كه آموزش وپرورش استان يزد در كنكور سراسري و در 22 سال متوالي كسب كرده است تقدير نمود.
‹‹مجيد قدمي›› گفت: به علت حجيم شدن صفحات كتابهاي درسي معلمان كمتر فرصت مي يابند تا مطالب و سرفصل دروس را به صورت عملي و رفتاري به دانش آموزان تدريس نمايند و بايد در نظام آموزش و پرورش با برنامه هايي ويژه زمينه خلاقيت دانش آموزان و نوآوري آنها فراهم شود.
گفتني است در پايان اين ديدار لوح تقدير وزير آموزش و پرورش به پاس زحمات و تلاشهاي استاندار يزد به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش استان توسط معاون وزير به ايشان اهدا گرديد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات