معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

اطلاع رساني اجتماعي اثربخشي برنامه هاي حوزه سلامت را تقويت مي كند

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تعامل دستگاه هاي اجرايي استان در ارتقاء سلامت جامعه را ارزشمند دانست و گفت:آگاه سازي افكار عمومي و اطلاع رساني اجتماعي اثربخشي برنامه هاي حوزه سلامت و دامپزشكي را تقويت مي كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، به مناسبت بزرگداشت هفته دامپزشكي،جلسه شوراي دامپزشكي استان يزد با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار ،معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي و اعضاي اين شورا برگزار شد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تبريك هفته دامپزشكي و تقدير از اقدامات صورت گرفته در اين حوزه بيان كرد:با توجه به تلاش هاي انجام شده وضعيت استان در موضوع خدمات دامپزشكي،كشتارگاه ها و كنترل بيماري هاي شايع مطلوب ارزيابي مي شود و از  شرايط ايده آل در اكثر شهرستان ها برخوردار است.
«محمدعلي طالبي» افزود:تعامل سازنده بين دستگاه هاي مختلف  برقرار است و در رويدادهايي كه در زمينه دام و طيور با آن مواجه شديم از جمله كنترل بيماري آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان  اين همكاري نتايج خوبي به همراه داشت.
طالبي خاطرنشان كرد:سلامت مردم و صيانت از سرمايه هاي اقتصادي جامعه در زمينه كنترل و نظارت از سوي دامپزشكي اولويت دارد و اين نقش با آگاه سازي افكار عمومي و تقويت اطلاع رساني اجتماعي به اثربخشي مناسب تري مي رسد.
وي اظهار داشت:عملكرد موفقي از مجموعه اداره كل دامپزشكي در استان را شاهد هستيم و در برخي موضوعات شايد با ملاحضات اجتماعي،امنيتي و اقتصادي مواجه مي شويم اما سلامت جامعه و مردم بر تمام اين دغدغه ها اولويت دارد كه بايد با جديت برنامه هاي آن دنبال شود.
معاون استاندار يزد با اشاره به حل چالش هاي اعتبارات و اسناد خزانه گفت: اين موضوع نيز پيگيري و نسبت به حل آن اقدام خواهد شد زيرا در مسائل مربوط به دامپزشكي به ويژه كنترل بيماري ها از دست دادن زمان و عدم تامين هزينه هاي اوليه مي تواند مشكلات جبران ناپذيري به همراه داشته باشد.
گفتني است پس از اين جلسه معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد از آزمايشگاه دامپزشكي استان بازديد و در جريان خدمات ارائه شده از سوي اين مركز قرار گرفت.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:حسن كرمي
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات