معاون عمراني استاندار يزد تاكيد كرد:

اطلاع رساني متمركز به مردم و مسافران نوروزي/روابط عمومي ها محتواي اثرگذار و جذاب ارائه كنند

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر اطلاع رساني متمركز و سازمان يافته به مردم و مسافران به ويژه در ايام سفرهاي نوروزي گفت:روابط عمومي ها محتواي اثرگذار،جذاب و به موقع ارائه كنند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در يازدهمين نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان كه به ميزباني نيروي انتظامي برگزار شد بيان كرد: اهميت روابط عمومي براي بيان عملكرد، خدمات دولت و نظام به مردم و تقويت رضايتمندي در جامعه اهميت دارد،امروز نيز بنا به دلايل مختلف از جمله موضوعات اقتصادي با مشكلاتي در جامعه روبرو هستيم كه روابط عمومي و رسانه مي تواند نقشي مهم در اين عرصه ايفا كند.
 
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد گفت: مقام معظم رهبري نيز تاكيد داشته اند كه عملكردها و فعاليت هاي خوبي توسط نظام و دولت هاي مختلف در عمر چهل ساله انقلاب انجام شده است كه بايد به جامعه و مردم منعكس شود بر اين مبنا ما نيز نقش پر اهميت و موثري را براي روابط عمومي در اين مسير قائل هستيم.
 
«محسن صادقيان» افزود: هر چند نواقصي نيز وجود داشته است اما اقدامات چشمگيري در كشور و استان يزد انجام شده است كه قابل قياس با گذشته نمي باشد، به طور مثال در موضوع آب آشاميدني امروز  100 درصد روستاها از اين نعمت برخوردارند و براي مديريت موضوع خشكسالي نيز آب با تانكر منتقل مي شود.
 
صادقيان خاطرنشان كرد: در استان يزد قبل از انقلاب 298 كيلومتر  راه خاكي داشتيم و امروز بالغ بر 4 هزار و 600 كيلومتر راه آسفالته داريم و  در بحث گاز نيز  امروز بالغ بر90 درصد از روستا هاي استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
 
وي افزود: در بحث زيرساخت ها در استان يزد با درصد بالايي شهرها و روستاها تحت پوشش قرار گرفته اند  متاسفانه برخي نگاه هاي نا اميد كننده و منفي در زمينه پيشرفت هاي تحقق يافته منتشر مي شود و اين موضوعات مثبت آنچنان كه بايد مورد توجه نيست.
 
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد با تاكيد بر مديران براي اولويت قرار دادن فعال سازي روابط عمومي ها  گفت: شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان بر موضوعاتي از جمله توليد محتواي اثرگذار،جذاب و در زمان مناسب را مورد توجه قرار دهند  و نظر مديران مجموعه را نيز براي تقويت اين ظرفيت ها همسو سازند تا شاهد تحقق اطلاع رساني مناسب در بخش هاي مختلف باشيم.
 
صادقيان بيان كرد:پروژه هاي عمراني استان به ويژه پروژه هاي بزرگ نيازمند پيوست رسانه اي هستند تا به نتيجه اجرايي موثري با همراه سازي و آگاهي بخشي به افكار عمومي دست يابند.
 
معاون عمراني استاندار يزد در پايان  فعال سازي كميته اطلاع رساني ستاد سفر با توجه به نزديك شدن به ايام سفرهاي نوروزي را براي بيان فعاليت دستگاه هاي خدمات رسان  و اطلاع رساني به موقع و مناسب به مردم و مسافران نوروزي با  هماهنگي و تمركز بين دستگاهي در خصوص كاهش هزينه ها و جلوگيري از انجام فعاليت تك بعدي را خواستار شد.
 
*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس :رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات