مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد مطرح کرد:

اعتماد از دست رفته روستائیان به دولت بازسازی شده است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: دولت تدبير و اميد در دو سال گذشته توجه و حمايت ویژه‌ای از جامعه روستايي داشته و اعتماد ازدست‌رفته روستائیان به دولت را بازسازی کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه 23 آذرماه بيستمين كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های سراسر كشور با حضور معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار يزد، مدير آموزش پژوهشكده مديريت شهري و روستايي سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور، مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد و رئيس كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های كشور در استانداري يزد برگزار شد.
رئيس كارگروه تخصصي توسعه مديريت و سرمايه انساني دهیاری‌های كشور و مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از عملكرد دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد اظهار داشت: 10 درصد از جمعيت استان يزد به جمعيت روستايي تعلق دارد و در حال حاضر 368 شوراي روستا، 354 دهياري و 17 شركت تعاوني دهياري روستايي در استان در حال خدمت به روستائيان هستند.
‹‹هادي مقيمي›› افزود: خاطرنشان كرد: آموزش يكي از اقدامات مهمي است كه بايد در دستور كار جدي دفاتر امور روستايي و شوراهاي استانداری‌های سراسر كشور قرار گيرد و تدابيري انديشيده و قوانيني مصوب شود تا دهياران را ملزم به حضور در دوره‌های آموزشي تدوین‌شده کند.
وی تصريح كرد: در 6 ماهه اول سال جاري 348 دهيار استان يزد در آموزش‌های دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد شركت کرده‌اند و از اين طريق 80 هزار و 736 نفر ساعت آموزش انجام‌شده است.
گفتني است در ادامه اين نشست آموزشي 2 روزه راهكارهاي ترويج قانون‌گذاری در دهیاری‌ها و موانع آن و آسیب‌شناسی آموزش دهياران و كاركنان دهیاری‌ها موردبحث و بررسي اعضاي حاضر در جلسه قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات