اعزام ۲۳۰۰ یزدی برای شرکت در مراسم تشییع شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ یزدی در قالب ۵۲ اتوبوس برای شرکت در مراسم تشییع رئیس جمهور به تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی با حضور در استودیو خبر ۲۰ شبکه یزد با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: آیت الله رئیسی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مثل ولایتمداری و اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب، محرومیت ستیزی، کمک و خدمت به مردم عزیز، فسادستیزی و یار و یاور مظلومان بوده و به عنوان رئیس جمهوری در تراز انقلاب قرار داشتند.

وی باور این سفر بی بازگشت را سخت و مشکل توصیف کرد و افزود: هم اکنون تجمع مردمی بسیار گسترده‌ای با عنوان اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادمین الرضا (ع) با حضور قشر‌های مختلف مردم در سراسر استان حال برگزاری است.

عزیزی ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از استان یزد به وسیله ۵۲ اتوبوس برای شرکت در تشییع و نماز بر پیکر شهدا به تهران اعزام می‌شوند، البته قشر‌های مختلف مردم هم به صورت خودجوش با خودرو‌های خود در حال حرکت به تهران و مشهد هستند.

معا‌ون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد و نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان، در صبح پنجشنبه در مسجد روضه محمدیه خبر داد و تصریح کرد: روز شنبه پس از نماز مغرب و عشا هم مراسم بزرگی با حضور همه هیئت‌ها در حسینیه محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی درباره تعطیلی روز چهارشنبه در سراسر کشور گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد از سراسر کشور برای شرکت در مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهدا، روز چهارشنبه از سوی نهاد ریاست جمهوری تعطیل عمومی اعلام شد.

عزیزی افزود: امتحانات دانش آموزان نیز بدین مناسبت لغو شده و از روز شنبه از سرگرفته می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات