استاندار یزد اعلام کرد:

اعطای زمین رایگان به سه هزار خانوار یزدی دارای سه فرزند و بیشتر

 استاندار یزد از اعطای زمین رایگان به سه هزار خانوار یزدی دارای سه فرزند و بیشتر در هفته کرامت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به تمامی خانواده های که از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم به بعد شدند قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت مسکن اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قطعه‌های زمین ۲۰۰ متری در مرغوب‌ترین سایت‌های نهضت ملی استان یزد در نظر گرفته شده‌است گفت: در مرحله اول بالغ بر دو هزار نفر ثبت نام کردند و پس از اطلاع رسانی بالغ بر سه هزار نفر از افراد واجد شرایط شناسایی شدند.
دکتر فاطمی تصریح کرد: این زمین ها رایگان بوده و تنها هزینه آماده سازی زمین‌ها اخذ خواهد شد که دو سال تنفس داشته و پس از آن، هزینه‌ها تقسیط می‌شود.
فاطمی بیان کرد: امسال فرصت های و مشوق‌های بسیار خوبی از جمله وام، زمین و تسهیلات در  حوزه فرزند آوری در نظر گرفته خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: راه و شهرسازی موظف است لیست تمامی اقلام و مواد ساختمانی و مصالح را تهیه کرده و آن را اطلاع رسانی کند.
استاندار یزد در خصوص اطلاع رسانی نامناسب به شهروندان برای دریافت تسهیلات ترمیم بافت فرسوده گفت: تبلیغات موثر به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به  گرانی مسکن و نقش اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در تعدیل قیمت ها گفت:  باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این پروژه به نتیجه برسد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات