مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خبر داد:

افتتاح اولین مرکز ملّی آموزشی CBRNE

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از افتتاح اولین مرکز آموزش و مهارت‌آموزی CBRNE کشور توسط وزیر بهداشت و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در روز پنجشنبه 19 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از افتتاح اولین مرکز آموزشی و مهارت‌آموزی CBRNE کشور توسط وزیر بهداشت و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد و گفت: فاز یک این مرکز آموزشی که توسط خیّر «محمدحسین جوکار» ساخته شده است توسط مقامات کشوری روز پنج‌شنبه 19 اسفند ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
«محمدصادق طهماسبی» ادامه داد: با افتتاح این مرکز مهارت‌آموزی، استان یزد به عنوان پایلوت مهارت‌آموزی نیروهای عملیاتی و امدادی برای مقابله با خطرهای شیمیایی، بیولوژیک، رادیواکتیو، زیستی، هسته‌ای و انفجاری شناخته خواهد شد.
طهماسبی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعۀ یزد و مسئولان استان، ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب، افتتاح بیمارستان شهید رهنمون یزد، نشست خبری با اهالی رسانه استان، حضور در برنامۀ زندۀ سیمای مرکز یزد و حضور در نشست شورای پدافند غیرعامل استان را از مهم ترین برنامه‌های «سردار غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سفر یک‌روزه به استان یزد اعلام کرد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات