افتتاح سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور و جمعی از مسئولان استان سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با محوریت شهر هوشمند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پنج شنبه شب ۱۳ دی ماه سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان (کامیتکس) با محوریت شهر هوشمند با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌علی وحدت" رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور و جمعی از مسئولان ‌و مدیران استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور در غرفه های مختلف این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و خدمات دستگاه های دولتی در راستای تحقق دولت الکترونیک بازدید کردند.
گفتنی است سيزدهمين نمايشگاه فناور‌ی اطلاعات و ارتباطات استان (كاميتكس) از تاريخ ١٢ تا ١٥ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمايشگاه های بین المللی یزد درحال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از ساعت ١٥ تا ٢١ هر روز از اين نمايشگاه بازديد کنند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات