در ایام دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح طرح گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت

گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت با حضور استاندار یزد افتتاح و مردم این مناطق از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،روز چهارشنبه 17 بهمن ماه،با حضور«محمدعلی طالبی» استاندار یزد، «کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده شریف مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در «روستای گلویک» طرح گاز رسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت افتتاح شد.
«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این مراسم بیان کرد:خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی با جریان گازرسانی مستمر در سطح استان اکثریت روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت از نعمت گاز برخوردار شده اند و امید است با تقویت سایر زیرساخت ها زمینه سرمایه گذاری و رونق اشتغال نیز در روستاهای مختلف به ویژه شهرستان تفت فراهم آید.
این طرح با اجرای 48 کیلومتر خط گاز لوله پلی اتیلن،12 کیلومتر خط فلزی 4 اینچ و یک عدد ایستگاه 2 هزار و 500   TBS تکمیل شده است.
طرح گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر بخش مرکزی تفت با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به پایان رسید و همزمان با ایام دهه فجر افتتاح و مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.

*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات