افتتاح فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان» با قدمت بیش از 650 سال

فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان» با قدمتی بیش از ۶۵۰ سال، با حضور استاندار یزد و جمعی از مردم و مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، فاز دوم طرح بازسازی و احیای مسجد «راستان» با قدمتی بیش از ۶۵۰ سال، با حضور استاندار یزد و جمعی از مردم و مسئولین افتتاح شد.  
 
استاندار یزد در جریان مراسم افتتاح فاز دوم این طرح گفت: خدا را شاکریم که به نفس پاک و الهی یک عارف و عالم عظیم شان دینی مرحوم آیت الله قافی و نیت پاک خیرین و اعضای هیئت امنا و ... این مسجد مجددا احیا و تبدیل به کانون تبلیغ دین و اقدامات فرهنگی و مذهبی شد.  
 
مهران فاطمی با قدردانی از همت بلند دست‌اندرکاران بازسازی و احیای مسجد راستان اظهار کرد: خوشبختانه گام اول برای احیای سخت افزاری این مجموعه رقم خورده است.
 
وی با بیان اینکه عمران واقعی مسجد به نمازگزاران آن و برنامه های نرم افزاری و اهداف ساخت مسجد مربوط می شود، افزود: امیدواریم این مسجد یکی از پر رونق ترین مساجد تراز انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام و باقیات الصالحات آن برای خیرین و بانیان ماندگار باشد.
 
استاندار یزد در پایان با اشاره به قدمت قریب به ۷۰۰ ساله مسجد راستان و ناشناس بودن بانیان اصلی آن، گفت: احیا و آبادانی این مکان مذهبی با نفس پاک مرحوم ایت الله قافی و همت و نظر افرادی چون سردار فلاح زاده بیان‌گر قداست آن است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات