افتتاح مجهزترین مرکز پایش زیست محیطی استان توسط استاندار یزد

استاندار یزد در آیینی با حضور معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسئولین استان، مجهزترین مرکز پایش زیست محیطی استان را افتتاح کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در آیین افتتاحیه مجهزترین مرکز پایش زیست محیطی استان یزد که با حضور با حضور  معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با بیان اینکه این مرکز یکی از نیازهای ضروری استان بود، از دست اندرکاران اجرای این طرح قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه اولین تصمیم جدی ای که از آغاز دوره استانداری اتخاد کردم، اعمال برخی از محدودیت ها در استقرار صنایع آب بر و آلاینده در دشت یزد اردکان بود گفت: این تصمیمات به منظور حفظ داشته های استان بود.
استاندار به همراهی و همگامی بخش خصوصی برای حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: استفاده از سیستم های مدرن و اقدامات برای کاهش آلایندگی واحدها از جمله این اقدامات بوده است.
وی در انتها عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته حاکی از این است که ادامه جریان سرمایه گذاری، همراه با رعایت مسائل زیست محیطی ممکن بوده و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که این امر محقق شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات