افتتاح و کلنگ‌زنی دو مدرسه خیری در مهریز با حضور استاندار

استاندار یزد در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان مهریز مدرسه خیری مرحوم مریم زارع زاده را افتتاح و کلنگ مدرسه خیری خنجر پناه را بر زمین زد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در مراسم افتتاح مدرسه خیری مرحوم مریم زارع زاده که در محل این مدرسه در مهریز برگزار شد، با تشکر از خیرین مهریزی برای ورود به امر مدرسه سازی و همچنین تشکر از تسهیلات و اقدامات دستگاه های دولتی برای ساخت این مدرسه عنوان کرد: یکی از مزایای مدارس خیری آشنا شدن دانش آموزان با این وجه از اقدامات انسان دوستانه است.
وی با بیان اینکه نیازمند تقویت روحیه انجام کارهای خیری و بشر دوستانه در جامعه هستیم، افزود: ساخت مدارس اینچنینی موجب فرهنگسازی برای توسعه این اقدامات خواهد شد و در روحیه دانش آموزان تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار همچنین در مراسم کلنگ زنی مدرسه خیری خنجر پناه  با تشکر از خیر محترم و بیان اینکه یکی از زمینه ها خوب و اثر گذار در زمینه خیری مدرسه سازی است افزود: با اجرای پروژه های خیری، خیرین دعای خیر خانواده ها را برای همیشه با خود خواهند داشت.
گفتنی است این مدارس شش کلاسه به ترتیب با زیربناهای ۹۸۰ مترمربع و ۱۰۷۰ مترمربع از طریق کمک‌های خیری و حمایت های دولتی افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات