استاندار يزد تأکید کرد:

افرادي كه بر طبل اختلاف می‌کوبند از عوامل دشمن هستند / برخی فکر نکرده حرف می‌زنند

استاندار يزد گفت: افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه بر طبل اختلاف می‌کوبند از عوامل دشمن به‌حساب می‌آیند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ بيست و دومين گردهمايي ساليانه فارغ‌التحصیلان سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري، مدیرکل حوزه استاندار، يادگار سومين شهيد محراب آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) و جمعي از نخبگان و مدیران اسبق استان در سالن هلال‌احمر يزد برگزار شد.
 استاندار يزد در اين مراسم ضمن تبريك سالروز ولايت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: ملت ايران و مردم استان يزد در سال گذشته در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و استقبال از حضور رئیس‌جمهوری اسلامي ايران در استان يزد به زيبايي نقش‌آفرینی كردند.
«سيد محمد ميرمحمدي» ادامه داد: ملت ايران و مردم استان با حضور پور شور و آگاهانه خود در انتخابات هفتم اسفندماه نشان دادند كه ملتي هوشيار، تیزبین، بامعرفت، دوستدار نظام و مقام معظم رهبري و داراي رشد و بلوغ بالاي سياسي هستند.
وي افزود: حضور گسترده و مشاركت بالاي جوانان، زنان و مردان در انتخابات افتخاري براي نظام جمهوري اسلامي ايران شد و نشان داد كه انقلاب اسلامي و نظام با حضور اين مردم آسیب‌ناپذیر است.


بازتاب خوب استقبال مردم یزد از رئیس جمهور


عالی‌ترین مقام اجرايي استان در بخش ديگري از سخنان خود به سفر رئیس‌جمهوری اسلامي ايران و كاروان تدبير و اميد به استان يزد در روزهاي پاياني سال گذشته اشاره و تصريح كرد: مردم دارالعباده با جوشش مردمي و برپايي ستادهاي مردمي از ریاست‌جمهور استقبالي بی‌نظیر كردند؛ به‌گونه‌ای كه از بدو ورود «حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحاني» و كاروان تدبير و اميد در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) تا ميدان امیر چخماق يزد شاهد اين حضور گسترده مردم بوديم و در ميدان امير چخماق این مهم به اوج خود رسید و فضاي بسيار زيبايي را ترسيم كرد به‌گونه‌ای که در كشور نيز بازتاب بسيار خوبي داشت.
 میرمحمدی ادامه داد: برخي از افراد برداشت‌های ديگري را در اين رابطه مطرح كردند، البته هركسي حق دارد بنا به شناخت خود و نحوه تعاملش با مردم نظري را ارائه دهد اما اينكه گفته می‌شود ستادهاي مردمي استقبال از رئیس‌جمهور نفوذيان آمريكايي بودند به چه معنی است؟


برخی فکر نکرده حرف می‌زنند


استاندار يزد خاطرنشان كرد: چرا درحالی‌که مردم همه واقعیت‌ها را می‌دانند و با حضور گسترده‌شان اين استقبال بی‌نظیر را خلق کرده‌اند، برخي فكر نكرده حرف می‌زنند و اگر اين مردم با حمایت نفوذی‌های آمريكا به ميدان آمده‌اند، بايد از اين افراد پرسيد يعني واقعاً آمريكا این‌قدر نفوذ دارد و تأثیرگذار است؟
وي ادامه داد: چرا مسائل اصلي مردم را به زشتي و ناپسندي مصادره می‌کنند، چهره زيبا را زشت نشان می‌دهند و در لباس مقدس دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران يك اتفاق و چهره زيبا را به نفع دشمن مصادره می‌کنند.
ميرمحمدي با اظهار تأسف ازاین‌گونه سخنان، برداشت‌ها و نگاه‌ها گفت: اگر كمي فكر كنيم بهتر می‌توانیم حرف بزنيم و دليلي ندارد حرف نادرست زده شود كه به زيان نظام و به ضرر مردم باشد.


استقبال از دکتر روحانی، استقبال از رئیس‌جمهور نظام بود


عالی‌ترین مقام اجرايي استان افزود: اينكه مردم استان این‌گونه از ریاست‌جمهور استقبال کرده‌اند قابل‌تحسین است و اين حضور گسترده پشتوانه نظام است و مردم با استقبال از «حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحاني» از رئیس‌جمهور نظام جمهوري اسلامي ايران استقبال کرده‌اند.
استاندار يزد تصريح كرد: لازم است از همه اقشار مختلف مردم، جوانان، نوجوانان، زنان و مردان، دانشجويان، دانش آموزان و اصناف مختلف كه اين استقبال باشکوه را خلق كردند تشكر كنم و قدرداني ویژه‌ای از روحانيت معزز داشته باشم كه با پختگي بالاي خود اجازه حرکت‌های انحرافي را به برخي از افراد ندادند.
ميرمحمدي ادامه داد: وقتي مقام معظم رهبري امسال را با عنوان «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» نام‌گذاری می‌فرمایند اين خواسته ايشان برخاسته از همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت است.


اختلاف و تفرقه خواست دشمنان نظام است


عالی‌ترین مقام اجرايي استان افزود: اتحاد، انسجام و وحدت ملي اصل است و همه حرکت‌ها و سخنرانی‌ها بايد در راستاي حفظ منابع ملي باشد، زيرا اختلاف و تفرقه خواست دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي اظهار داشت: عزت مسئولان نظام در ارتباط با مردم است و اينكه مردم مقام معظم رهبري و مسئولان نظام را عزيز بدانند، اين به نفع نظام است.
استاندار يزد اظهار اميدواري كرد: همه به اصول نظام و ضرورت‌های حفظ و تداوم انقلاب اسلامي واقف شوند و با دلسوزي و تلاش زمينه رفاه، اميد و آسايش بيشتر مردم را فراهم كنند.
گفتني است در پايان اين مراسم از تعدادي از فارغ‌التحصیلان برگزيده سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان استان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات