استاندار یزد در بازدید از نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان ؛

افزایش اشتغال زنان یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است

استاندار یزد گفت :زنان ایرانی علاوه بر حضور مؤثر در اجتماع در سایر عرصه ها و زمینه ها خوش می درخشند و افزایش اشتغال بانوان یکی از اولویت های دولت یازدهم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر پنجشنبه 17اردیبهشت ماه استاندار یزد به همراه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیران کل دفتر اموربانوان و خانواده و روابط عمومی استانداری ، در بازدیدی دو ساعته از غرفه های مختلف نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای زنان استان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی یزد بازدید کرد.
استاندار یزد در این بازدید ضمن گفتگوی صمیمانه با مسئولین غرفه ها اظهار داشت : خدا را شکر می کنم که توفیق یافتم در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و از نزدیک با هنرها، تلاشها و دستاوردهای بانوان استان آشنا شوم و محصولات و صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه از نظر تنوع، تعداد، طراحی، تنوع رنگ و آنچه که می تواند مورد علاقه و نیاز جامعه باشد قابل ملاحظه بود.
"سید محمدمیرمحمدی" ادامه داد : الحمداا... این یکی از میدانهایی است که بانوان توانسته اند در آن خوش بدرخشند و در زمینه های مدیریتی، آموزش و پرورش، فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی، اقتصادی و ورزشی هم آنجا که میدان لازم را برای فعالیت پیدا کنند بسیار خوب می توانند توانمندیها و ظرفیتهای خود را نشان دهند.
عالی ترین مقام اجرایی استان عنوان کرد : مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری تلاشهای خوبی در زمینه بانوان استان حهت حضور پر رنگ تر در اجتماع انجام داده و امیدواریم با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، آموزشگاههای فنی و حرفه ای، بهزیستی و سایر دستگاهها و نهادهای اجرایی استان بتوانیم در جهت افزایش اشتغال زنان در استان گامهای مؤثری را برداریم.
وی افزود : امروز وقتی هنر قالی بافی را نگاه می کنیم از ظرافتهایی که در نقشهای قالی مشاهده می شود لذت می بریم یا در صنایع دستی این نمایشگاه دیدیم که چقدر هنر در آنها نهفته است.
"میرمحمدی" در پایان سخنان خود اظهار داشت : امیدوارم سال به سال شاهد توفیقات بیشتر بانوان استان باشیم و اشتغال برای زنان استان گسترش یابد تا با فراهم شدن فضای کار بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی جامعه کاهش یافته و بانوان بتوانند نقش مؤثرتری در این رابطه داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات