مشاور استاندار یزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي مطرح کرد:

افزایش اقتدار ایران اسلامی با برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند

مشاور استاندار یزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي اظهار داشت: برگزاري انتخاباتي سالم و باشکوه و با مشاركت حداكثري مردم، اقتدار و عزت ايران اسلامي را در سطح بین‌الملل افزايش خواهد داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ ششمين جلسه كميته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با حضور اعضای این کمیته و میهمانان مدعو برگزار شد.
«عباس ملازينلي» در این جلسه افزود: قطعاً در كنار يك دولت قوي و مقتدر، بايد مجلسي به‌روز و برخوردار از تمام شاخصه‌های مثبت حضورداشته باشد و اميدواريم با انتخاب مردم كه هميشه آگاهانه بوده، شاهد تشكيل مجلسي باکیفیت و متناسب با ملت بزرگوار ايران باشيم.
جانشین اداره کل روابط عمومی استانداری در ادامه به برگزاري مسابقه نگارش نامه توسط دانش آموزان به منتخبين مردم در مجلس شوراي اسلامي اشاره و تصريح كرد: يكي از اقدامات ارزشمند كميته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات برگزاري اين مسابقه در بين دانش آموزان است كه قطعاً شور و هيجان انتخاباتي را در بين دانش آموزان به دنبال خواهد داشت.
ملازينلي برگزاري اين مسابقه بزرگ در سطح استاني را نيازمند همكاري و همراهي همه اعضاي كميته به‌ویژه همكاري اداره كل آموزش‌وپرورش استان و همت و مساعدت معاونين و مربيان پرورشي مدارس استان عنوان كرد و گفت: اميدواريم دستاورد اين طرح افزایش مشاركت و شور و هيجان انتخاباتي در بين دانش آموزان باشد.
گفتنی است در ادامه اين نشست پيرامون برگزاري مسابقه تقرير نامه «فر حضور» ويژه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم بحث و تبادل‌نظر شد.
 

Jakjsslkskskm 1.jpg Jakjsslkskskm 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات