معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه های دولت، کاهش فساد و افزایش رضایت مردم از جمله نتایج توسعه دولت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با بیان اینکه گسترش شبکه تلفن همراه زمینه توسعه دولت همراه و هوشمند و در نتیجه دولت الکترونیکی را فراهم می‌کند، افزود: افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه های دولت، کاهش فساد و افزایش رضایت مردم از نتایج توسعه دولت الکترونیکی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دردومین همایش علمی تخصصی بررسی ایمنی تشعشع در شبکه های ارتباطی بدون سیم، با بیان اینکه گسترش شبکه تلفن همراه زمینه توسعه دولت همراه و هوشمند و در نتیجه دولت الکترونیکی را فراهم می‌کند، افزود: افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه های دولت، کاهش فساد و افزایش رضایت مردم از نتایج توسعه دولت الکترونیکی است.

مهندس شاه‌حسینی برگزاری این همایش را در افزایش آگاهی تصمیم‌گیران و دست‌اندرکاران بخش های حاکمیتی بویژه در شهرستان‌ها مهم و موثر دانست و از اعضای شوراها، شهرداران، دادستانی ها و بخش‌های دولتی مرتبط خواست همکاری لازم را با اپراتورهای همراه برای ایجاد دکل‌های مخابراتی در مکان‌های مورد نیاز جهت افزایش کیفیت و سطح پوشش شبکه تلفن همراه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد اطلاع‌رسانی مناسب و فرهنگ‌سازی عمومی از طریق اصحاب رسانه و اهل فن، و نیز انتشار نتایج ارزیابی میزان تشعشع‌های سایت‌های تلفن‌همراه که نشان‌دهنده بی‌خطر بودن آنها برای عموم افراد جامعه است، موجب افزایش اعتماد و کاهش ممانعت های مردمی در برخی نقاط شود.

گفتنی است دومین همایش علمی تخصصی بررسی ایمنی تشعشع در شبکه های ارتباطی بدون سیم از سوی شرکت مخابرات ایران منطقه یزد و اپراتور همراه اول برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات