استاندار يزد عنوان كرد :

اقتصاد مقاومتي اقتصادي سالم و بدون فساد است

استاندار يزد گفت: اقتصاد مقاومتي اقتصادي است كه فساد، رانت و قاچاق در آن وجود نداشته باشد وبه اصطلاح، اقتصادي پاك و سالم باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر سه شنبه هفتم ارديبهشت ماه جلسه راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و اعضاي اين ستاد در سالن  زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه اظهار داشت: اگر مي خواهيم سياستها و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي به طور كامل محقق شود بايد با برنامه ريزي دقيق و داشتن آمار و اطلاعات درست از وضعيت موجود با كار و تلاش مضاعف در راستاي اجرايي شدن اين مهم گام برداريم.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: در برش استاني برنامه هاي اقتصاد مقاومتي مي بايست از واحدهاي توليدي و صنعتي حمايت شود تا اين حمايت منجر به تحول و ايجاد افق روشني براي آينده توليد و توسعه استان گردد.
ميرمحمدي تصريح كرد: دولت تدبير و اميد براي تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي 12 برنامه ملي، 60 طرح و 250 پروژه مرتبط ارائه كرده است كه اين برنامه ها و پروژه ها را در برش استاني با جديت، همت و تلاش مضاعف دنبال خواهيم كرد.


تأكيد بر سرشماري واحدهاي صنعتي استان


معاون هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه اطلاعات و آمار مختلفي از واحدهاي توليدي و صنعتي فعال، نيمه فعال و تعطيل استان در دست است كه كار برنامه ريزي را سخت مي كند بر سرشماري واحد به واحد و دقيق واحدهاي صنعتي و توليدي استان در يك محدوده زماني معين تأكيد كرد.
«سيدمحمدرضا سيدحسيني» افزود: اگر آمار و اطلاعات دقيق و قابل اعتمادي در دست داشته باشيم مي توانيم تصميمات درستي را اخذ كنيم و بسياري از زيرساختها و بسترهاي حمايتي را مناسب تر فراهم نمائيم.
گفتني است در ابتداي اين جلسه «حميدرضا نصيري زاده» رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گزارشي از كارگروههاي پيشنهادي استاني ذيل نهاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي كشور و تكاليف اين كارگروهها را ارائه داد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات