به ریاست مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

اقدامات فرمانداری شهرستان ها در امور بانوان و خانواده، در سال 93 مورد بررسی قرار گرفت

در آخرین نشست مشترک مشاوران فرمانداران در امور بانوان و خانواده با مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اقدامات انجام شده از سوی فرمانداری ها در امور بانوان و خانواده از نظر کیفی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «فخرالسادات خامسی هامانه»، روز یکشنبه ۲۴ اسفند، در آخرین نشست مشترک سال 93 خود با مشاوران فرمانداران در امور زنان و خانواده، اقدامات فرمانداری شهرستان ها در امور بانوان و خانواده در سال گذشته را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و برنامه های در دست کار شهرستان ها برای سال آینده و هفته زن را به بحث و تبادل نظر گذاشت.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری یزد، در این نشست با اشاره به برنامه های موفق شهرستان ها در سال 93، با تقدیر از مشاوران فرمانداران به دلیل برگزاری و تعاملات انجام شده در برنامه هایشان، برگزاری برنامه های مشترک و ارزشمند در شهرستان ها با نظارت از سوی فرمانداری ها و اجرا از سوی دستگاه ها را از مشاروان فرمانداران در امور زنان و خانواده خواستار شد.
خامسی، بر تداوم تدبیر زنانه مشاوران فرمانداران برای ارتقای حوزه بانوان و خانواده شهرستان ها و همچنین هفته زن که ۲۴ فروردین ۹۴ است، تأکید کرد و تعامل میان دستگاه های شهرستان ها و همچنین تعامل و تفاهم بیش از پیش مشاوران زن با فرمانداران را خواستار شد.
وی خطاب به مشاوران فرمانداران، انجام برنامه های اجرایی را متعلق به دستگاه های اجرایی دانست و بر ضرورت نقش حاکمیتی و تعامل بخشی فرمانداری ها برای انجام برنامه های حوزه زنان و خانواده تأکید کرد.
خامسی، برنامه های قابل توجه فرمانداری ها در امور بانوان و خانواده که در سال 93 برگزار شده است را به مشاوران فرمانداران یادآور شد و بازخوردهای مرتبط با ارتقاء جایگاه امور بانوان و خانواده در هر فرمانداری را از مشاوران آن شهرستان خواهان شد.
گفتنی است، در این نشست، برنامه های فرمانداری ها برای هفته گرامیداشت مقام زن از سوی مشاوران زن فرمانداری ها بیان شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات