معاون اقتصادی استاندار یزد:

اقدام خوبی در تقویت زیرساخت‌های حوزه آموزش‌وپرورش یزد انجام شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تقویت حوزه آموزش‌وپرورش را یکی از نیازهای مهم استان دانست و گفت: اقدام خوبی در تقویت زیرساخت‌های حوزه آموزش‌وپرورش استان توسط صنایع انجام شده است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، در جریان پیگیری اقدامات صورت‌گرفته دررابطه‌با تقویت زیرساخت‌های حوزه آموزش‌وپرورش استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع جلسه‌ای با این موضوع با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مدیران دستگاه‌‌های دولتی و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های استان یزد اتفاقات خوبی در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم‌وتربیت نسل جوان در حال انجام است و امید است این اقدامات عامل پیشرفت و تحول حوزه آموزش‌وپرورش در منطقه باشد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده صنایع در جهت حمایت و پشتیبانی‌ از حوزه آموزش‌وپرورش گفت: واحدهای صنعتی استان در شهرستان‌های استان یزد اقدامات خوبی در خصوص تقویت زیرساخت‌های آموزشی با اختصاص 3 هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی صنایع انجام دادند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد از حقوق دولتی معادن استان و نیز ۳ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع برای تقویت زیرساخت‌های حوزه آموزش‌وپرورش استان مصوب شده است.
شاه‌حسینی ادامه داد: همچنین یک در صد فروش معادن متعلق به یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی استان در قالب مسئولیت اجتماعی و نیز تا سقف ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی هر شهرستان‌ در اختیار آموزش‌وپرورش قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات