استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد :

الحاق و ادغام روستاها موجب بهبود مدیریت و پيشرفت آنها می‌شود

استاندار یزد با بیان اینکه مبنای اصلی الحاق و ادغام روستاها درخواست و رضایت مردم بوده و جلب رضایت آنها برای ادغام مناطق مختلف، در اولویت قرار دارد، گفت: الحاق و ادغام روستاها و مناطق مختلف می‌تواند موجب بهبود مدیریت و پیشرفت آنها شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ادغام روستاها از جمله سیاست های استان است، گفت: الحاق و ادغام روستاها و مناطق مختلف می‌تواند موجب بهبود مدیریت و پیشرفت آنها شود.
وی افزود: مبنای اصلی الحاق و ادغام روستاها درخواست و رضایت مردم بوده و جلب رضایت آنها برای ادغام مناطق مختلف، در اولویت قرار دارد.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان هایی همچون بافق عنوان کرد: باید مدیریت ویژه ای برای استقرار مهاجرین در شهرها اعمال شود تا شاهد کمترین میزان آسیب های اجتماعی باشیم.
وی در بخش پایانی سخنان خود بر تسریع در ارائه خدمات به شهروندان تاکید و افزود : فاصله تصویب موضوعات در کارگروه‌ها با تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید به حداقل کاهش یابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات